MITÄ VIKAA YHDEN ILLAN JUTUIS ON?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nam nam nam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
No itsetyydytyksestä tuskin kukaan on saanut kuppaa ja kuutta muuta kansantautia. Ei saa tietty yhden illan jutuistakaan, jos harrastaa suojattua seksiä, mutta harmittavan usein tuppaa se oma terveys/turvallisuus unohtumaan, perhosten ja muiden vaivatessa... itsellä ei ole kokemusta, mutta monta (liian monta) tarinaa olen kuullut

No siksi minäkään en niitä fiksuina pidä.

Tohon tunteettomuuteen vaan puutuin.
=)

Alkuperäinen kirjoittaja ......:
Mun mielestä myös on itsensä alentamista. Yhden yön juttuja etsivät miehet ovat hyväksikäyttäjiä, jotka käyttää oman nautinnon eteen toista ja sitten on vuorossa taas uusi. Heitä ei todellakaan kiinnosta muu kuin saada p*illua. Eikö se silloin ole hyväksikäyttöä kun siihen alle kelpaa kuka tahansa ketä oi polkea ja lähteä sen jälkee ovesta kun on saatu se mitä halusi. Minä en haluaisi alentua tällaisen sian panopuuksi, yhdeksi hyväksikäytetyksi muiden joukossa. Sitä paitsi hyvää seksiä ei saa yhden yön jutuista usein, eihän se opi sun tavoille yhdessä yössä :) Jos haluaa laatua, eikä vain pelkkää jyystämistä pidän ennemmin pitkistä seksisuhteista, muunlaista suhdetta en juuri eronneena haluaisi.

kyl kuule nainenki voi käyttää hyväksensä miestä. seksiä mä oon yhden illan jutuista hakenu ja kumpiki siinä on tyydytyksensä saanu

Alkuperäinen kirjoittaja moraali:
Taidat olla vähän hällä välii tyyppi nam nam nam?? kyllä itseänsä arvostava ihminen osaa olla harrastamatta yhdenillan juttuja. onko sulla huono itsetunto kun tarvii heti ekana iltana hypätä tuntemattoman kanssa sänkyyn??

en todellakaa oo hällä väliä tyyppi. miks ihminen ei muka arvostais itseensä jos joskus harrastaa yhden illan juttuja. mä olen hakenu niistä tyydytystä ja kunnolla saaneena on mieli paljon parempi ;) ei mulla oo huono itsetunto vaan oon yksinkertasesti hakenut tyydytystä ei siinä sen kummempaa. ja ainoastaan kerran oon sänkyyn menny tuntemattoman kans muut on ollu jollaki tavalla tuttuja entuudestaan. joistaki yhden yön jutuista on seurannu seurustelu

Jos kumpikin haluaa vain seksiä ja säännöt on muutenkin selvät ja ehkäisystä huolehditaan niin antaa palaa vaan. Ei se ole aina niin, että nainen paikkaislisi itsetuntoaan tai muuta ja ALISTUISI miehen käytettäväksi. Hei herätkää jo!! Kyllä nainenkin saa ja osaa nauttia seksistä ihan täysillä, vaikkei se kumppani nyt just sattuisi olemaan se sama aina. Mä ainakin haluan vaan sitä ihteesä ja siinä ei takuulla ole kyse mistään hyväksikäytöstä tai hyväksynnän hakemisesta, vaan mä itse valkkaan miehen/naisen siksi kun mä haluan sitä. Seksi voi olla pelkää seksiä...

ei niissä olekaan mitään väärää kun vaan kumpikin tietää missä mennään ja ehkäisystä huolehditaan. vapaat ihmiset saavat lienee näin ihan vapaasti toimia. itse en viimeiseen 1,5v olisi saanut seksiä jos en olisi yhden illan juttuja harrastanut. välillä seksiä toisen kanssa kaipaa, aina ne omat sormet ei riitä.

Jos kumpikin on vapaita niin ei niissä mitään vikaa ole. En mä ainakaan ole entisiä yhden illan suhteitani mitenkään katunut. Eipähän tarvi nyt naimisissa ollessa miettiä millasta olisi niitä harrastaa.

munkin mies oli eka vaan ihan yhenillanjuttu. tai niin luulin. olin kyllä hieman ihastunu,mutta olihan niitä ollu aiemminkin. kuitenin ny ollaan jo naimisissa ja lapsia. ennen tätä miestä on ollu yhenillan juttuja kyllä useita,joistakin tullu ns.panokamuja tietenkään enää en niin tee. jos oma pää kestää ni yhenillanjutut on ihan ok. jostainhan se tyydytys on saatava jos ei ole suhteessa.

Yhteistyössä