Lievensin kantaani yhden illan juttuihin! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eilinen nipottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eilinen nipottaja

Vieras
Ei niissä sittenkään ole mitään pahaa, jos molemmat on sinkkuja ja ketään ei käytetä hyväksi...kunhan niitä ei vaan "harrasta" liikaa, tyyliin joka viikko uus mies. Ja mielestäni on hyvä ensisijaisesti yrittää saada hyvä parisuhde. Teini-iässä harrastettuja yhden illan juttuja en "kannata" yhtä paljon...ihmettelen hiukan, jos 15-19/20-vuotiaana niitä paljon harrastaa, seksielämä olisi hyvä aloittaa kunnon seurustelusuhteessa ja yrittää löytää se luotettava kumppani, jota rakastaa :) Mutta ymmärrän jos nainen on yli parikymppinen eikä löydä sopivaa miestä että haluaa harrastaa irtosuhteita, ymmärrettävää, ettei halua kitua himoissa montaa vuotta :D Eli siis ymmärrän yhden illan jutut, jos ei löydä kumppania pitkiin aikoihin eikä ole ihan teini enää. Lievinsin hiukan sentään kantaani ;) :D sori eiliset saarnat :D

Munki mielestä muuten OK, mutta teini-iässä ei yleensä ole vielä niin paljon seksikokemusta eikä ole niitä himoja ja puutteita yhtä paljon niin ei hyvä, jos teini hakee baarista vieraan miehen.

Joo kyl mäki hiukan ihmettelen, jos "tyytyy" irtosuhteisiin ennemmin kuin hankkii kunnon parisuhteen. Mut jos sitä oikeaa miestä ei löydy niin ihan ymmärrettävää. Teininä ei ole järkevää harrastaa irtoseksiä.

teini iässä yhden illan juttujen harrastaja. Mua ei todellakaan kiinnostanu seurustella ja aika mahdotonta se olisi varmaan ollutkin kuin menin tuulispäänä pitkin maailmaa. Joksu tuli katsottua yhtä kumppania pari kuukautta mutta se olikin sitten pisin aika. Sitten kun tapasin nykyisen mieheni kaikki muuttui. Nyt en edes voisi kuvitella mitään yhden illan juttuja edes sinkkuna!!

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Joo kyl mäki hiukan ihmettelen, jos "tyytyy" irtosuhteisiin ennemmin kuin hankkii kunnon parisuhteen. Mut jos sitä oikeaa miestä ei löydy niin ihan ymmärrettävää. Teininä ei ole järkevää harrastaa irtoseksiä.

Ei sitä kunnon parisuhdetta niin vain hankita! Mulla on ollut yhden yön juttuja, mutta eipä se ole sellaista ollut, että joka viikonloppu uusi mies kuvoihin. No sillä tyylillä kyllä loppuis aika pian miehet täältä pikkupaikkakunnalta :laugh: :laugh:

Kyllä mä ainakin haluan parisuhteen, mutta ei se niin vain onnistu. :/ :(

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:

Ei sitä kunnon parisuhdetta niin vain hankita! Mulla on ollut yhden yön juttuja, mutta eipä se ole sellaista ollut, että joka viikonloppu uusi mies kuvoihin. No sillä tyylillä kyllä loppuis aika pian miehet täältä pikkupaikkakunnalta :laugh: :laugh:

Kyllä mä ainakin haluan parisuhteen, mutta ei se niin onnistu. :/ :(

Niinpä, mä ihmettelenki niitä, jotka ei HALUA parisuhdetta. Ja en oikein ymmärrä, miksi jotkut teinitytöt harrastavat nuorena irtosuhteita ja menettävät neitsyytensä jollekin baarin miehelle :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:

Kyllä mä ainakin haluan parisuhteen, mutta ei se niin onnistu. :/ :(

Niinpä, mä ihmettelenki niitä, jotka ei HALUA parisuhdetta. Ja en oikein ymmärrä, miksi jotkut teinitytöt harrastavat nuorena irtosuhteita ja menettävät neitsyytensä jollekin baarin miehelle :/

Pääseekö teinit baariin? :o

Tai pääsee tietysti 18 ja 19 veet.

Mä en kyllä päässyt baariin vasta kun täysi-ikäisenä :o
Ei vaan, kerran olin alaikäisenä baarissa ja silloin lähin ton nykyisen mieheni luokse sieltä suoraan :o Yhden illan tuttavuuden perusteella (tais olla tosi-asiassa noin 10 minuutin tuttavuuden perusteella) :p

Yhteistyössä