Miksi jotkut ajattelevat, että ihmiset vain rikkoo ittensä henkisesti kun harrastavat yhden illan juttuja?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23576810:
Jos hakee rakkautta, parisuhdetta, kiintymystä tms ja harrastaa useita yhden illan juttuja, niin varmasti alkaa jossain vaiheessa ahdistaa.

miksi puhut joidenkin puolesta?
jokainen ihminen on yksilö, eikä kaililla ahdista!!
ei ainakaan mulla...

ei mutta pääs unohtuun.. täällä palstalla EI koskaan saa olla avoimesti sitä mieltä mitä haluaa.

Hän ei tosin edes harrastanut seksiä sen miehen luona, jonka luota löytyi kuolleena. Mikään munanpuute ei ollut syynä, että lähti miehen matkaan, muuten vain sekava olotila. Tosin se mieskään ei ollut mikään hirviö, koska ei raiskannut sukulaistani, vaikka siihen olisi ollut mahdollisuus. Eikä ollut tarkoituksena, että hän kuolisi, oli vain huonoa tuuria mukana. Mutta jos hän ei olisi lähtenyt tuntemattoman matkaan niin olisi varmasti vieläkin elossa.

Ok, hyvä kun selvensit.
Tosin mä olen kuvitellut että yhdenillanjuttu tarkoittaa nimenomaan seksihommia.
Mutta kaikenlaista sitä voi sattua.

En ymmärrä yhdenillanjuttuja, toisaalta olen melko hiljaa kyllä aina katsonut vierestä kun ystävät / tutut / sisarukset on sitä tehneet.. Kyllä minua silti ärsytti kun tultiin baari-ikään ja sisko juoksenteli baareissa 1-3krt/viikko lähes koko kesän ja lähti usein jonkun miehen matkaan, sitten kun aamulla yritti soitella niin ei vastannut puhelimeen niin sai miettiä että mitä sille on tapahtunut. Kyllä se joka kerta kotiin pääsi, mutta oli minulle henkisesti todella rasittavaa. Ei ymmärrä edelleenkään miksi olen ollut niin pahoillani tästä asiasta, turha kuulemma huolestua!? Ne päivät jolloin ei mennyt jonkun luokse soitti klo 02-04 aamuyöstä, että mikä bussi meille tulee, että voiko tulla yöksi. Joskus yritti jonkun hoidon tuoda mukana, mutta totesin, että vain sisko pääsee sisään. Voitte vain kuvitella miten onnellinen olin kun siskoni löysi nykyisen aviomiehensä, ei tarvitse enää miettiä kun tietää siskon olevan turvassa! Toinen juttu on, että monet ystäväni totesivat usein, että "ei me käytetty kortsua kun se mies sanoi ettei tarvii..." siinä vaiheessa teki mieli kyllä lyödä itseään pesäpallomailalla päähän... 18v tytöt eivät kyllä aina ajattele loppuun saakka.. Onneksi on kasvettu noista ajoista ja monet on jo naimisissakin.

Itse en ole koskaan yhdenillan juttuja harrastanut. En pystyisi siihen. Mielestäni seksi kuuluu parisuhteeseen ja on parisuhteessa elävien tapa olla lähellä ja osoittaa rakkautta sekä saada vastarakkautta. Minulle tulisi likainen olo jos harrastaisin seksiä pelkän hoidon kanssa. Lisäksi nautin seksistä mieheni kanssa nimenomaan juuri siksi, että tunnen hänet niin hyvin ja voin pyytää häneltä mitä tahansa ja hän voi pyytää minulta. Seksissä ollaan alastomana ja seksuaalisuus on niin tärkeä osa ihmistä, etten paljastaisi sitä puolta itsestäni kelle random tyypille tahansa. Sitä paitsi sitä omaa seksuaalisuutta on helppo kehittää miehen kanssa ja kokeilla kaikkea uutta.. Omaan mieheen pystyn myös luottamaan ja tiedän etten saa mitään tauteja tai vastaavaa, eikä hän raiskaa tai tapa minua. :)

Se, että yksi parisuhde on päättynyt huonosti, ei tarkoita, että kaikki parisuhteet olisivat huonoja.

Eikö yhdenillanjuttu tunnu merkityksettömätä jyystämiseltä jolla tavoitellaan vain omaa mielihyvää? Mielestäni seksi ei ole sitä varten..

Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä;23577327:
Jy
Eikö yhdenillanjuttu tunnu merkityksettömätä jyystämiseltä jolla tavoitellaan vain omaa mielihyvää? Mielestäni seksi ei ole sitä varten..

Jyystäminen ei ole mun käsitys hyvästä seksistä ja jyystämistä voi olla parisuhteessakin.

Mitä väärää on siinä jos kaksi vapaata ihmistä haluaa nauttia ilman sitoumuksia? Mun mielestä seksi ei kuulu pelkästään parisuhteeseen.

Seksi ei ainakaan minua saa rikki, moni muu asia sen sijaan saa.

Niinpä. Kyllä mulla on ollut elämässä ihan muut asiat jotka mut on saanu rikki eikä ne liity mitenkään seksiin. Ja nyt on turha kenenkään kääntää asiaa niin, että sen takia kun olen muiden asiootten takia mennyt rikki niin haen jotakin seksillä ja yhden illan jutuulla. Näin kun ei ole vaan kyse on ihan pelkästään nautinnon hakemisesta.

Minua ei ole rikkonut yhdenillansuhteet eikä pidemmät suhteet.

Eiköhän näissä molemmissa ole tärkeää se, että valitsee sen kumppanin hyvin, pitää siitä mitä on tekemässä ja nauttii. Nuorena oli useampi yhdenillanjuttu, muutama pidempi suhde ja nykyään olen avioliitossa. Olen pitänyt KAIKISTA miehistä kenen kanssa olen puuhaillut tai seurustellut, toisista enemmän, toisista vähemmän, mutta ketään en kadu. =)

MINÄ RAKASTAN SEKSIÄ. Parempaa se on minun mielestäni HYVÄSSÄ parisuhteessa, mutta helvetin hyvää se voi olla jonkun yhdenillantyypinkin kanssa... Tosin en koskaan ole harrastanut seksiä täysin vieraan ihmisen kanssa, joten tuttuja ovat nämä ihmiset olleet...

Yhteistyössä