V
v
Vieras
Avoin yliopisto on hyvä. Voisi opiskella jotain mistä on hyötyä tulevissa opinnoissa. Usein opinnot saa vielä luettua hyväksi varsinaisiin opintoihin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja d:Alkuperäinen kirjoittaja ky:puhelinmyyjäksi, tai joksikin tuote-esittelijäksi...
Ehdottaisiko kukaan tällaista liibalaabaa pojalle? Se on jännä homma, että tyttöjen tulisi mukisematta tehdä paskaisimmatkin hommat ja olla vielä niin hemmetin kiitollisia, vaikka ei nappaa. Pojat saa valittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja d:Alkuperäinen kirjoittaja ky:puhelinmyyjäksi, tai joksikin tuote-esittelijäksi...
Ehdottaisiko kukaan tällaista liibalaabaa pojalle? Se on jännä homma, että tyttöjen tulisi mukisematta tehdä paskaisimmatkin hommat ja olla vielä niin hemmetin kiitollisia, vaikka ei nappaa. Pojat saa valittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja sad:Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:Milläs paikkakunnalla tilanne on sellainen että mitään töitä ei nyt vaan kertakaikkiaan ole?
Ei sellaista paikkakuntaa olekaan, mutta taitaakin olla kyse siitä ettei ole SOPIVAA työtä. Itse laitoin rekkamiehille ruokaa, pesin vessoja ja kuuntelin härskejä juttuja tuon välivuoden. Kyllä sitten taas opiskelu maistui![]()
Alkuperäinen kirjoittaja höhhöh:Alkuperäinen kirjoittaja sad:Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:Milläs paikkakunnalla tilanne on sellainen että mitään töitä ei nyt vaan kertakaikkiaan ole?
Ei sellaista paikkakuntaa olekaan, mutta taitaakin olla kyse siitä ettei ole SOPIVAA työtä. Itse laitoin rekkamiehille ruokaa, pesin vessoja ja kuuntelin härskejä juttuja tuon välivuoden. Kyllä sitten taas opiskelu maistui![]()
No sehän on sinun ongelma, jos olet tehnyt niin. Mä en näe mitään väärää siinä, että yhden vuoden vaikka vain on, sen on ansainnut jo tuossa vaiheessa. Jos vaan siis vanhempien budjetti sallii, ja miksi se yhtäkkiä lakkaisi sallimasta. Tokihan koti ei sitten ole hotelli, mutta voi vaikka preppailla seuraaviin pääsykokeisiin jne.
Minusta on turha lähteä ihan täysin vastoin tahtoaan johonkin paskaduuniin "hakemaan motivaatiota", kun se ei edes ole tuollaisesta kiinni. Ja se, että ei ei pidä jostain, ei sulje pois sitä, että ei osaisi tai olisi kiittämätön ja avuton.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja no entäs:urheiluhierojakouluun? Tutkinnon suoritettuaan pääsee suoraan terveysalojen pääsykokeisiin ammattikorkeakouluihin![]()
Ei ole tavoitteena amk. Lähinnä tykkää urheilla, ei niinkään ohjata tai työllistyä alalle.
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:Mikä pakko on tehdä yhtikäs mitään? Kai sitä ihmisellä on lupa joskus vaikka vähän aikaa hengähtää ja ladata voimia ensivuoteen jos silloin menee opiskelemaan. Jotain töitä välillä jos rahaa tarvitsee, voihan sitä kysellä ja pitää silmät auki. Keskittyköön vaikka harrastamaan jotain. Ihme suoritusyhteiskunta, kun koskaan ei saisi olla kotona vaan aina pitäisi olla joka vuodelle jonkunnäköistä opiskeltavaa tai aherrettavaa.
Alkuperäinen kirjoittaja höhhöh:Alkuperäinen kirjoittaja sad:Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:Milläs paikkakunnalla tilanne on sellainen että mitään töitä ei nyt vaan kertakaikkiaan ole?
No sehän on sinun ongelma, jos olet tehnyt niin. Mä en näe mitään väärää siinä, että yhden vuoden vaikka vain on, sen on ansainnut jo tuossa vaiheessa. Jos vaan siis vanhempien budjetti sallii, ja miksi se yhtäkkiä lakkaisi sallimasta. Tokihan koti ei sitten ole hotelli, mutta voi vaikka preppailla seuraaviin pääsykokeisiin jne.
Minusta on turha lähteä ihan täysin vastoin tahtoaan johonkin paskaduuniin "hakemaan motivaatiota", kun se ei edes ole tuollaisesta kiinni. Ja se, että ei ei pidä jostain, ei sulje pois sitä, että ei osaisi tai olisi kiittämätön ja avuton.
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:Mikä pakko on tehdä yhtikäs mitään? Kai sitä ihmisellä on lupa joskus vaikka vähän aikaa hengähtää ja ladata voimia ensivuoteen jos silloin menee opiskelemaan. Jotain töitä välillä jos rahaa tarvitsee, voihan sitä kysellä ja pitää silmät auki. Keskittyköön vaikka harrastamaan jotain. Ihme suoritusyhteiskunta, kun koskaan ei saisi olla kotona vaan aina pitäisi olla joka vuodelle jonkunnäköistä opiskeltavaa tai aherrettavaa.
Alkuperäinen kirjoittaja reality:Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:Mikä pakko on tehdä yhtikäs mitään? Kai sitä ihmisellä on lupa joskus vaikka vähän aikaa hengähtää ja ladata voimia ensivuoteen jos silloin menee opiskelemaan. Jotain töitä välillä jos rahaa tarvitsee, voihan sitä kysellä ja pitää silmät auki. Keskittyköön vaikka harrastamaan jotain. Ihme suoritusyhteiskunta, kun koskaan ei saisi olla kotona vaan aina pitäisi olla joka vuodelle jonkunnäköistä opiskeltavaa tai aherrettavaa.
No minä taas en ymmärrä, että mitä suorittamista se muutaman tunnin työnteko päivässä on? Aika heikkoa tekoa, jos lukio saa niin piippuun, että vaatii vuoden lepotauon. Jos vuoden makaa laakereillaan, herpaantuu ja voi olla vaikea tarttua mihinkään. Jos on kirjoituksista asti jo vain ollut, on siinä monta kuukautta tullut jo levättyä.
Tylsä työ ja opinnot sopivat hyvin yhteen. Ne tukevat toisiaan.Alkuperäinen kirjoittaja huokaus:Kyllä mäkissä voi työskennellä vaikka avoimessa opintoja suorittaisikin.
Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:Alkuperäinen kirjoittaja höhhöh:Alkuperäinen kirjoittaja sad:Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:Milläs paikkakunnalla tilanne on sellainen että mitään töitä ei nyt vaan kertakaikkiaan ole?
Ne nuoret, jotka ei ole nirsoilleet, on niitä jotka valmistuttuaan pääsee helpoimmin töihin ja saa vie opiskeluaikana kesätyöpaikat. Ne, jotka on vaan kotona kun ovat sen "ansainneet" jää silloin nuolemaan näppejään. Että kyllä niissä paskaduuneissa on järkeä. Mä rekrytoin ihmisiä työssäni ja saadessani hakemuksen joka alkaa vaikkapa lauseella " Nuoresta iästäni johtuen minulla ei ole työkokemusta... " , lentää se suoraan roskiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:
Ne nuoret, jotka ei ole nirsoilleet, on niitä jotka valmistuttuaan pääsee helpoimmin töihin ja saa vie opiskeluaikana kesätyöpaikat. Ne, jotka on vaan kotona kun ovat sen "ansainneet" jää silloin nuolemaan näppejään. Että kyllä niissä paskaduuneissa on järkeä. Mä rekrytoin ihmisiä työssäni ja saadessani hakemuksen joka alkaa vaikkapa lauseella " Nuoresta iästäni johtuen minulla ei ole työkokemusta... " , lentää se suoraan roskiin.
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Ap olisi helpompi antaa vinkkiä jos kertoisit mihin tyttösi on hakenut ja siis mikä ala häntä kiinnostaisi. Jos hänellä on tavoitteena jo yliopistopaikka johon hakijoita on hirvittävästi ja paikkoja vähän, niin toisaalta siinä pääsykokeisiin lukemisessa voi oll aihan riittävästi hommaa.