Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja piizie:Minä alkoholistin tyttärenä ja melko rankan lapsuuden kokeneena taas mietin sitä, että miksi ihmeessä ne lapset pitää kasvattaa pumpulissa ja pitää alkoholia ihan kamalan pahana asiana? Itse opetan ainakin lapseni siihen, että alkoholi tietyissä tilanteissa on ihan jees.Että viiniä voi todellakin juoda ruuan kanssa tai iltaa istuessa ystävien kanssa. Ja että se saunakalja voi todellakin jäädä siihen yhteen tai kahteen kaljaan. Minun mielestä turha pelottelu ja "viinan pimittäminen" vaan lisää lapsen kiinnostusta asiaan. Mutta jos viina itselle on se tekosyy kaivaa vanhat kaunat ja riidat hampaankolosta, niin sitten on parempi pitää korkki kiinni.
Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:Meillä ainakin lapsilla on raitis joulu ja se tarkottaa tässä tilanteessa sitä, että aikuiset ottavat (ketkä ottavat) ruuan kanssa viinilasillisen tai olusen ja illalla varmasti glögitkin.
Ei meillä mitään KÄNNEJÄ vedetä, vaikka alkoholia otetaankin!!!!!