Mitä teillä tehdään nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja dd:
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
"miehet " valmistautuvat saunaan menoon. mä ja tyttö istutaan koneilla

eikös siellä yhtä aikaa voi käydä?

koko perhe, kuusi ihmistä yhtäaikaa saunaan vai? ei oikin mahdu, kun on tuo sauna aika pieni

no jos pieni sauna on. onneksi täällä mahtuu vaikka 10 niin voi porukalla saunoa.

ja teinit ei oikin halua saunoa keksenään, siis tuo 14 ja15v. Toki poika haluaa isänsä ja veljiensä kanssa mennä, mutta ajattelepa että äitin kanssa, tai siskon, hyi. tyttö sentään tulee äidin kanssa.
Kerran viikossa saunotaaan, reilu tunti menee saunomiseen yhteensä. SÄhkälaskussa ei tätä näy

Tultiin juuri kuivausrumpu-ostoksilta. Mieheni ja minä. Nyt on kylpyhuoneessa uusi rumpu, jossa voidaan kätevästi pestä vauvanvaatteet. Vauva vain puuttuu. Toivottavasti vielä jonain päivänä :)

"miehet " valmistautuvat saunaan menoon. mä ja tyttö istutaan koneilla

eikös siellä yhtä aikaa voi käydä?

koko perhe, kuusi ihmistä yhtäaikaa saunaan vai? ei oikin mahdu, kun on tuo sauna aika pieni

no jos pieni sauna on. onneksi täällä mahtuu vaikka 10 niin voi porukalla saunoa.

ja teinit ei oikin halua saunoa keksenään, siis tuo 14 ja15v. Toki poika haluaa isänsä ja veljiensä kanssa mennä, mutta ajattelepa että äitin kanssa, tai siskon, hyi. tyttö sentään tulee äidin kanssa.
Kerran viikossa saunotaaan, reilu tunti menee saunomiseen yhteensä. SÄhkälaskussa ei tätä näy

täällä kyllä kaikki myös noi 14 v poika ja 15 v tyttö käy yhdessä saunassa

...Tai siis KUIVATA vauvanvaatteet :) Menee jo tässä haaveilupöllyssä sanatkin jo sekaisin...
Alkuperäinen kirjoittaja Haaveilija:
Tultiin juuri kuivausrumpu-ostoksilta. Mieheni ja minä. Nyt on kylpyhuoneessa uusi rumpu, jossa voidaan kätevästi pestä vauvanvaatteet. Vauva vain puuttuu. Toivottavasti vielä jonain päivänä :)

katson telkkaa, pitäs tiskata ja meikata + pikkaasen palstaillakin :) ja lähteä kaverin luo pikkujouluiltamiin! niin ainakin ajattelin hankkia itselleni tekosyyn mennä sinne juomaan pari sidukkaa..Vaikka ei se kyllä kovin yleistäkään ole,. =)

Yhteistyössä