Mitäs teillä tehdään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
Meillä ukko läks hälytykseen, auto-onnettomuus, leivät jäi pöydälle. Tyttö nukkuu, on nukkunut ysistä saakka, herännyt välissä kaksi kertaa mutta itse nukahtanut, liekö hampaat vaivaa, kun heräilee jatkuvasti, ikää 11kk ja minä palstailen, facebookkaa ja muualla netissä surffailen ja syön leipää... :)

Isäntä on yöhukissa, tuloo varmaan joskus aamuyöstä..Koira kornoottaa lattialla ja eemeli harrastaa nyrkkeilyä mahassa, mä lähinnä vaan kulutan aikaani kun ajatus yksin kylmään sänkyyn menemisestä ei houkuta yhtään.. :x

meillä ukko ja poika 3kk nukkuu ukkeli aamulla 6 töihin ja minä palstailen ja kattelen töllötintä... vois kai kävästä tupruttelemassa ja kohta liityä miekkosten seuraan :)

Tytöt nukkuu,mies tuossa toisella koneella vielä jotain puuhailee..mie manaan rannettani, joka taas turvoksissa..tai no, aamulla oli vasen ranne turvonnu ja ihan hel***tin kipeä,nyt oikea on tehnyt melkein saman ja vasen suht normaali. Kiva,jos saa taas aamuöstä nousta jo tuskailemaan käden kans |O Eikä älyä ees mennä ajoissa nukkumaan... :headwall:

Miesväki nukkuu, minä ja tyttö valvotaan. Ensin nukutin poikaa 20.00-22.30 kunnes viimein simahti. Noin 23 heräsi tyttö ja valvoo vieläkin. Että se siitä omasta ajasta. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Pallas:
Huomenna ajattelin tehdä vadelmapiirakkaa.Litran verran olisi puolalaisia pakastevadelmia =)

Tähän on pakko kertoa, että kyseisistä vadelmista sairastui meillä koko työporukka rajuun vatsatautiin jokunen aika sitten. Eräs synttärisankari tarjosi niistä tehtyä täytekakkua.