Mitä teidän perhe tekee juuri nyt?=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minävaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minävaa"

Vieras
Minä koneella surffailen ja mies kattoo tytön kanssa piirrettyä ja leikkivät koiran kanssa,kohta sitten tyttö unille ja miehen kanssa leffaa kattomaan(tai mä katon,mies nukkuu vieressä)=D

Lapset on syömässä iltapalaa, koirat kerjää vieressä, minä tässä keittiön pöydän ääressä läppärillä taustaile, miehen tekemisistä ei mietään tietoa, kun on 350km päässä kotoa.

Mies on töissä. Minä annan tytylle maitoa, roikun palstalla ja odotan yhtä työmeiliä, että saan asiat eteenpäin. 3-vee iltapalastelee 14-veen kanssa. 16-vee rummuttaa ja harjoittelee tuomasmessun biisejä seurakuntatalolla. 18-vee yrittää oppia jonkun kitarakoukun, kun menee viikon päästä bändinsä kanssa äänistysstudiolle. Koska minulla on hermot, niin joutaisi oppia nopeammin.

Täällä on perusrauhallista. Koululaiset pesee hampaita.. itseasiassa toinen tais kavuta jo yläkertaa kun kuuluu juttelua.. Mies yläkerrassa lapsen kanssa ja koneella.
Minä keittiössä koneella ja kissat nukkuu pöydällä vieressä.. -lue, odottavat iltaruokaa..

Kaksi pienintä nukkuu.
13 v lukee huomisiin maantiedon kokeisiin.

(17 v on omalla koulullaan - asuu siellä asuntolassa viikot)
20 v pyörähti tuossa äsken näyttämässä jotain firmapapruja. Hänen poikansa palautettiin juuri muskarin jälkeen äidilleen.
22 v on vauvansa kanssa omassa kodissaan.
24 v on poikansa ja ukkonsa kanssa omassa kodissaan. Aiemman raportin mukaan aikoivat tapetoida pojan huonetta tänä iltana.
26 v miehineen suursivoaa omaa taloaan viikonlopun juhlia varten. Vauvansa tod näk. nukkuu.
Adoptiotäti pyörittää nettiradiota omassa kämpässään.)

Mies istuu, lukee ja napsii lautaselta päivällispaellan jälkiä.
Minä puolimakaan sohvannurkassa ja mietin jaksaisiko tai viitsisikö vielä tänään tehdä jotain vai keskittyisikö lorvimaan.

Likka on rakentanut huoneeseensa jännän maailman, siellä menee ylhäällä naruja ristiin rastiin jotka kuljettaa tavaraa, ja alhaalla on leegotaloja. Taustalla soi joululaulut.

Yritän saada sitä suihkuun, kun tukka on niin likanen.

Yhteistyössä