Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:muksu tappelee unta vastaan, mies tuijottaa jotenki lamaantuneen näkösenä telkkaria ja mä jumitan facebookissa kehittäen mun maatilaa ja ravintolaa :xmas: *koukussa*
ajattelin jos kohta jonkun leffan laittais rullaamaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja kuskus harmaana edell.:Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:muksu tappelee unta vastaan, mies tuijottaa jotenki lamaantuneen näkösenä telkkaria ja mä jumitan facebookissa kehittäen mun maatilaa ja ravintolaa :xmas: *koukussa*
Mikä ravintola???? Kerro heti!! Ja miten se saa?
nimim. koukussa niin myfarmiin kuin farmtowniinkin...
Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:Alkuperäinen kirjoittaja kuskus harmaana edell.:Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:muksu tappelee unta vastaan, mies tuijottaa jotenki lamaantuneen näkösenä telkkaria ja mä jumitan facebookissa kehittäen mun maatilaa ja ravintolaa :xmas: *koukussa*
etsipä noiden lisäks myös barn buddy ja restaurant city![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kuskus taas..:Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:Alkuperäinen kirjoittaja kuskus harmaana edell.:Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:muksu tappelee unta vastaan, mies tuijottaa jotenki lamaantuneen näkösenä telkkaria ja mä jumitan facebookissa kehittäen mun maatilaa ja ravintolaa :xmas: *koukussa*
etsipä noiden lisäks myös barn buddy ja restaurant city![]()
![]()
mitenkähän mä ne löydän? =)