Mitä teillä tapahtuu juuri tällä hetkellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nueva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tyttö toivon mukaan nukkuu :whistle: mä katon telkkaria ( ei mitään hajua mitä siel menee :snotty: ),palstailen,facebookkaan ja olen hämilläni :snotty: ei vissiin paljoa nukuta ens yönä :xmas: B)

esikoinen on ollut nukkumassa jo tunnin, poika meni juuri äsken...vauva on kantorepussa isin kanssa olkkarissa....ukkeli vissiin katsoo toosaa.mä poden sängyssä kipuloita.

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
tyttö toivon mukaan nukkuu :whistle: mä katon telkkaria ( ei mitään hajua mitä siel menee :snotty: ),palstailen,facebookkaan ja olen hämilläni :snotty: ei vissiin paljoa nukuta ens yönä :xmas: B)

Mikäs sua valvottaa? :D

Pienemmät kotiutuivat hetki sitten isänsä kanssa mökkireissulta, ovat menossa nukkumaan. Esikoinen koneellaan, isäntä koneellaan ja mä tässä... komentelen samalla noita nukkupuuhiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:

mies :kieh: :kieh: :p

Meidan kulmilta...? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Ronya Royce:
Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:

mies :kieh: :kieh: :p

Meidan kulmilta...? ;)

ei tällä kertaa :saint: tosin,ei ole "paikallinen" :D mutta täällä asuu

Yhteistyössä