Mitä teillä tapahtuu juuri tällä hetkellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nueva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nueva

Aktiivinen jäsen
05.06.2009
2 255
0
36
Meillä esikoinen on kaverillaan yökylässä, keskimmäinen nukkuu huoneessaan ja nuorin tekee unta tässä mun sylissä. Ihme että vielä on hereillä, ei millään malta nukahtaa.
Mies kattelee jalkapalloa tuossa sohvalla ja minä.... noh, täällä palstalla. :saint:

Mies lähti äsken paikalliseen. Isompi lapsi nukkuu huoneessaan ja pienempi tuossa vieressä. Minä yritän availla tukkoista nenää ja kauhulla odotan kuumeen nousua.

mies nukuttaa poikaa,jonka anto nukkua tänään vähä liian pitkät päikkärit :D kohta arvelin tupakalle hipsasta ja nukutus operaation jälkeen mies käy kiskalta irttareita makeen himoon ja jos sit vielä vähä peuhais ton ukon kaa :D

no,tuli kyllä koko loppuillan sepostus :D

Lapset nukkuu, koirat seisovat keittiössä ja vahtaavat kippojaan kun odottavat ruokaa jonka mies antaa kunhan tulee pissiltä, jonka jälkeen mies istuutuu takaisin telkkarin ääreen katsomaan elokuvaa. Minä kuuntelen radio rockia kuulokkeilta koneelta+juon siideriä+roikun netissä.

Mies ja kolme vanhinta ovat ongella jossain mehtälammella. Makkarapaketin ottivat mukaan.
2 seuraavaa taitaa kohta nukkua. Pienin nukahtaa just tuohon viereen. Ite laitoin äsken ulkosaunaan tulet et pääsee nuo kalamiehet sit lämpimään saunaan kun tulevat.

Meillä kotona ei tapahdu mitään tällä hetkellä.

Ollaan anoppilassa kuopuksen kanssa. Tyttö taitaa just nukahtaa omassa sängyyssään (nukkui klo 13-16 päikkäreitä, niin meinaa vähän venähtää yöunille meno.....), mies tarkistaa Lottoa tässä vieressä ja mä surffaan.
Esikoinen on mumminsa kanssa mökillä.

Yhteistyössä