mitä tehdään?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja luna82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

luna82

Vieras
moikka kaikille! sain ajan lapsettomuusklinikalle ja haluaisinkin tietää, mitä siellä alkukerralla tehdään.voisiko joku ystävällisesti kertoa tapahtumien kulusta?
jännittää...
 
mulla kartoitettiin kuukautiskiertoa (jota ei mulla siis ole ilman teroluttia), ja sitten niitä verikokeita(hormoni kokeet), ja sitten miehen ja vaimon sairaudet, ja sitten multa otettiin papa ja tehtiin sisätutkimus ja klamydiatestit otetaan yleensä, toivottavasti muistin oikein, onnea sulle yritykseen
=)
 

Yhteistyössä