tyhmänä nyt kyselen, vaik toinen tulossa, niin mulla ei oo mitään tietoa synnytyksen kulusta :ashamed: terkkarikin ohitti mut synnytysvalmennuksessa, ja meinaa kertoa asioista vasta 36viikon jälkeen. Nyt siis huomenna rv34 ja suppareita ollu jo pitkän aikaa, meinaan vaan, et olis kiva tietää, mitä tuleman pitää jos alatiesynnytykseen pääsis =)
Jos joku vois ystävällisesti valaista vähän mitä missäkin vaiheessa tapahtuu, millon pitäis lähtä sairaalaan yms. niin olisin kovin kiitollinen :heart:
Jos joku vois ystävällisesti valaista vähän mitä missäkin vaiheessa tapahtuu, millon pitäis lähtä sairaalaan yms. niin olisin kovin kiitollinen :heart: