mitä teet työksesi, palkka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Yläkoulun ope. Työtunteja on ollut sellaset 60 viikossa, palkkaa tulee reilu pari tonnia, paitsi kesällä ei saa mitään. Koulutus FM.

Kirjoitusvirhe??? Siis et kai mitenkään voi tehä 60 tuntia/vko. Vai lasketko tuohon mukaan tuntien valmistelut?!?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en ole ennen huomannut tälläistä ketjua ja on ihan mielenkiintoista nähdä mitä eri aloilla tienataan.
eli minä teen töitä elektroniikka alalla
palkka 10,46 tunnissa + tuotantopalkkio mikä vaihtelee.
minimissään on ollut 0,36 ja parhaimillaan euron pintaa tunnissa.
kahdeksan vuotta olen näitä hommia tehnyt.

Työaika liukuva 5-6 tuntia päivässä.20e käteen päivä plus ruokaa saan miten paljon halua,sämpylöitä pullia jne.Kahvila-apulainen.Kannattaa,koska ruokaa ei tartte paljon kaupasta kantaa!Kolme lasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Kolulunkäynnin ohjaajan työtä teen nyt 6h/pv ja palkka on ina vajaa 1700?/kk

Täähän on paljon parempi kuin mitä olen luullut. Ja vielä 6 h/pv. Mä olen sitä kanssa miettinyt. Olen nuoriso-ohjaaja ja saan saman normaalilla työajalla, eli viikossa 38 h 15 min.

Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Kolulunkäynnin ohjaajan työtä teen nyt 6h/pv ja palkka on ina vajaa 1700?/kk

Täähän on paljon parempi kuin mitä olen luullut. Ja vielä 6 h/pv. Mä olen sitä kanssa miettinyt. Olen nuoriso-ohjaaja ja saan saman normaalilla työajalla, eli viikossa 38 h 15 min.

Tuo on aika paljon... Koulunkäyntiavustajan brutto on yleensä n.1500 euroa ja siis kokopäivätyöstä.Itselläni jäi 6h/päivässä käteen n. 900 euroa/kk.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
juristi/partner lakiasiaintoimistossa, palkka 9000eur/kk + osingot

Heh, tämän on oltava provo, koska kukaan "lakiasiantoimiston" partneri ei tienaa noin paljon kuussa. "Asianajotoimiston" partneri sen sijaa saattaa hyvinkin tienata. Yhdenkään asianajotoimiston osakas ei myöskään laittaisi palkkatietojaan tällaiselle palstalle, saati käyttäisi toimistostaan nimeä "lakiasiantoimisto".

Kannattaa olla tarkkana jos haluaa provoilla uskottavasti. :laugh:

Luontokartoittaja, projektista riippuen tuntipalkka 29-45e/tunti + kilometrikorvaukset. Töitä vain maalis-syyskuussa, tosin talvisin on usein havaintojen biteiksi muuttamista eli tietokonetöitä jossa palkka n. puolet maastotuntipalkasta.

Eikö sillä ole enää mitään merkitystä, että on varma työpaikka? Monella alalla teollisuudessa firma saattaa häippäistä Kiinaan koska tahansa tai muuten vain YT-luuta viuhuu harvasen kuukausi. Eikä tuon lisäksi palkkakaan ole välttämättä sen kaksisempi kuin sairaanhoitajilla.

Yhteistyössä