O
ope myös
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Opetusalalla:ja palkka on hieman yli 3000 euroa/kk.
Siis ylituntineenko?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Opetusalalla:ja palkka on hieman yli 3000 euroa/kk.
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Yläkoulun ope. Työtunteja on ollut sellaset 60 viikossa, palkkaa tulee reilu pari tonnia, paitsi kesällä ei saa mitään. Koulutus FM.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en ole ennen huomannut tälläistä ketjua ja on ihan mielenkiintoista nähdä mitä eri aloilla tienataan.
eli minä teen töitä elektroniikka alalla
palkka 10,46 tunnissa + tuotantopalkkio mikä vaihtelee.
minimissään on ollut 0,36 ja parhaimillaan euron pintaa tunnissa.
kahdeksan vuotta olen näitä hommia tehnyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Kolulunkäynnin ohjaajan työtä teen nyt 6h/pv ja palkka on ina vajaa 1700?/kk
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Olen nuokkarilla valvojana.
9e/tunti, eikä mulla ole koulutusta.. Tälläkin hetkellä oon töissä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja maikki:hei
olen valmistunut ammattiin ja olen töissä käyvä ja kuulin että jos on ammattitutkinto pohjalla niin saa parempaa palkkaa pitääkö se paikkansa???
Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Kolulunkäynnin ohjaajan työtä teen nyt 6h/pv ja palkka on ina vajaa 1700?/kk
Täähän on paljon parempi kuin mitä olen luullut. Ja vielä 6 h/pv. Mä olen sitä kanssa miettinyt. Olen nuoriso-ohjaaja ja saan saman normaalilla työajalla, eli viikossa 38 h 15 min.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:juristi/partner lakiasiaintoimistossa, palkka 9000eur/kk + osingot