V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana:Lähihoitaja, peruspalkka 1605e + lisät.
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana:Lähihoitaja, peruspalkka 1605e + lisät.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Tuotantotyöntekijä.
Vaihtelee kuukausittain,riippuen tekeekö ylyy,tuntiliksa on 20-21?+ lisät.
Nyt oon kk kotona niistä hommista =)
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Tuotantotyöntekijä.
ihan kiva liksa :xmas: oisko siellä vapaita paikkoja?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana:Lähihoitaja, peruspalkka 1605e + lisät.
niin minäkin,mutta miten tuo palkka sinulla..mulla 1788e ja lisät, plus ikälisä 80e.
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana:Lähihoitaja, peruspalkka 1605e + lisät.
niin minäkin,mutta miten tuo palkka sinulla..mulla 1788e ja lisät, plus ikälisä 80e.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:juristi/partner lakiasiaintoimistossa, palkka 9000eur/kk + osingot
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Tuotantotyöntekijä.
Ainahan siellä tarvitaan porukkaa,senkun tuut :wave:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Tuotantotyöntekijä.
Ainahan siellä tarvitaan porukkaa,senkun tuut :wave:![]()
et muistaakseni oo pk-seudulta? :'( etkö sä joku langansyöttäjä ollu?piti oikeen käydä mol.fi sivulla,eikä ainakaan sellasta hommaa löytyny täältäpäin...