mitä teet työksesi, palkka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
olen hoitaja ja oikein tyytyväinen siihen mitä tienaan. Pidän vuorotyöstä ja siitä vielä maksetaan. Viime vuonna tienasin himpun yli 30 000 euroa, miinus verot. Mielestäni vastaa koulutusta. Tosin vastuuta on ehkä enemmän mitä kuitissa lukee, mut tyytyväinen olen ja työstä tykkään.

Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana:
Lähihoitaja, peruspalkka 1605e + lisät.

niin minäkin,mutta miten tuo palkka sinulla..mulla 1788e ja lisät, plus ikälisä 80e.

Minulla 1794?/brutto, päivähoitopuolella kaupunki työnantajana.

Ymmärtääkseni palkka vaihtelee, esim. etelä-suomessa vähän parempi kuin vaikka savossa.

Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana:
Lähihoitaja, peruspalkka 1605e + lisät.

niin minäkin,mutta miten tuo palkka sinulla..mulla 1788e ja lisät, plus ikälisä 80e.

minullakin peruspalkka 1605e +lisät päälle, se on yksityisen sosiaalipalvelualan tes:in mukaan... itse ryhmäkodissa työskentelen kehitysvammaisten parissa. Syksyllä kylläkin nousee 1690e/kk. :P

Mä teen mainoksia, palkka rippuu sopimuksesta eli siitä mitä saan pyydettyä ja kuinka laajasta kampanjasta on kyse, mun palkka on kuitenkin pisara meressä jos telkkariin esim tehdään

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Tuotantotyöntekijä.
Vaihtelee kuukausittain,riippuen tekeekö ylyy,tuntiliksa on 20-21?+ lisät.
Nyt oon kk kotona niistä hommista =)

ihan kiva liksa :xmas: oisko siellä vapaita paikkoja? :D

Ainahan siellä tarvitaan porukkaa,senkun tuut :wave: :D

et muistaakseni oo pk-seudulta? :'( etkö sä joku langansyöttäjä ollu? :D piti oikeen käydä mol.fi sivulla,eikä ainakaan sellasta hommaa löytyny täältäpäin...

Tuotantotyöntekijä.
Vaihtelee kuukausittain,riippuen tekeekö ylyy,tuntiliksa on 20-21?+ lisät.
Nyt oon kk kotona niistä hommista =)

ihan kiva liksa :xmas: oisko siellä vapaita paikkoja? :D

Ainahan siellä tarvitaan porukkaa,senkun tuut :wave: :D

et muistaakseni oo pk-seudulta? :'( etkö sä joku langansyöttäjä ollu? :D piti oikeen käydä mol.fi sivulla,eikä ainakaan sellasta hommaa löytyny täältäpäin...

Ei löydy muuta ku Karhulasta =)

sairaaanhoitaja yksityisellä sosiaalipuolella töissä, peruspalkka huimat 1790 ? / kk + lisät. ( eli suunnilleen saman kuin lähihoitajat KVTES:n mukaan) Kuntapuolella asiat ovat monta sataa paremmin. Työstäni pidän, mutta kyllä tää ero alkaa tuntua ja on melkoinen epäkohta.

Yhteistyössä