Mitä te saitte miehiltänne lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25295400]Kamalan epäromanttisia miehiä teillä! :( Moni antanut tosi onnettomat lahjat ja vain sen pitä vaimo on pyytänyt (vaatinut...) ennen joulua. Kunnon miehet ostaa sen pyydetyn lisäksi aina yllätyslahjan tai kaksi. Itse sain merkkifarkut mieheltä, jota en ole edes tuntenut kovin kauan vielä, eli en odottanut mitään. Aiemmilta miehiltä on tullut koruja yms.[/QUOTE]

mitä romanttista on farkuissa?

ja mulle on ihan sama mitä mieltä sinä olet muiden lahjoista. Pääasia että lahjan saaja on tyytyväinen. Mun mies tuntee mut ja osaa ostaa minulle mieluisia lahjoja.

Sellaisia kosmetiikka/meikkipakkauksia lancomelta, sisleyltä, body shopilta, lorealilta ja diorilta, joita itse toivoin. D&G:n hajuvettä, pari elokuvaa, kirjan, kaksi yöpaitaa, timanttikorvikset, timanttisormuksen, suojakuoret iPhoneen, vuodeksi Ellen tilauksen, karkkia, kolme eri lahjakorttia, pari sisustusjuttua joita toivoinkin, voileipägrillin jota toivoin ja sitten kaikkea pientä.

En mitään. :( Miehelläni on typerä periaate ettei osta kenellekään sitä mitä joku toivoo ääneen, ei edes minulle eli vaimolleen. Ja sitten ei osaa ostaa mitään yksinään, eli ilman lahjaa jään niin jouluna kuin synttärinäkin. :(
Ehkä tähän joskus vielä tottuu?

En saanut mitään, koska olin kieltänyt miestä ostamasta. Opiskelijaperheessä rahaa ei hirveästi ole, joten halusin, että käytettävissä ollut joululahjabudjettimme "tuhlattiin" kokonaisuudessaan lapsiimme.

[QUOTE="Vieras";25296598]En mitään. :( Miehelläni on typerä periaate ettei osta kenellekään sitä mitä joku toivoo ääneen, ei edes minulle eli vaimolleen. Ja sitten ei osaa ostaa mitään yksinään, eli ilman lahjaa jään niin jouluna kuin synttärinäkin. :(
Ehkä tähän joskus vielä tottuu?[/QUOTE]

Eli haluaa ostaa mahdollisimman turhan,tarpeettoman ja ei-toivotun lahjan? Outoa.

Kaksi cd-levyä, kolme dvd:tä, kolme Kingin kirjaa, hajuvettä, yöpaidan, kylpytakin, ison kylpypyyhkeen, pörrösukat, kaulakorun, ranneketjun, sormuksen ja paljon suklaata <3

Toivopin muumi seikkailukannua, mies oli ostanu sen sekä sinne sisälle sydänkarkkeja ja sen muumi emalimukin :) Eikä oo ikinä ostanu mulle mitään joululahjaa! 7:s yhteinen joulu!

Yhteistyössä