Mitä te saitte miehiltänne lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lipun Cesar Millan Live-tapahtumaan. Mielenkiinnolla (vaikkakin hieman skeptisesti) odotan tapahtumaa. Ihan mieluinen lahja oli, vaikka en pyytänytkään mitään lahjoja.

Kamalan epäromanttisia miehiä teillä! :( Moni antanut tosi onnettomat lahjat ja vain sen pitä vaimo on pyytänyt (vaatinut...) ennen joulua. Kunnon miehet ostaa sen pyydetyn lisäksi aina yllätyslahjan tai kaksi. Itse sain merkkifarkut mieheltä, jota en ole edes tuntenut kovin kauan vielä, eli en odottanut mitään. Aiemmilta miehiltä on tullut koruja yms.

[QUOTE="vieras";25295400]Kamalan epäromanttisia miehiä teillä! :( Moni antanut tosi onnettomat lahjat ja vain sen pitä vaimo on pyytänyt (vaatinut...) ennen joulua. Kunnon miehet ostaa sen pyydetyn lisäksi aina yllätyslahjan tai kaksi. Itse sain merkkifarkut mieheltä, jota en ole edes tuntenut kovin kauan vielä, eli en odottanut mitään. Aiemmilta miehiltä on tullut koruja yms.[/QUOTE]

Jaa, no tuo on sinun mielipiteesi. Kaikki eivät välttämättä halua saada mitään romanttisia lahjoja tai suurta määrää lahjoja. Itse esim. en tosiaankaan haluaisi mitään pitsialkkareita tai uusia hajuvesiä, kun kaapit ovat entisiä pullollaan. Onneksi mies tuntee mut niin hyvin, että osaa ostaa aina täsmälahjan.

Jari Tervon Laylan
Rosa Liksomin Hytti nmr 6
Helja Liukon kausimukit, ne ihanat enkelit
Suklaata
Frendien yhden tuotantokauden
Irtokarkkia :D

Ja se kaikkein ihanin:

image_view.php

Mä sain lentoliput hänen luokseen <3
Meillä vuosipäivä kohta ja pääsen kuin pääsenkin täältä toiselta puolelta palloa hänen luokseen sitä vietämään.
Iik,en malta odotaa kun tuo suomeentulopäivä lähenee kokajan :D

Mä sain mieheltä jalkojenhoitopakkauksen, siis sellasen missä oli jalkojen kuorintavoide ja ja raspi ja voide, siihen vielä päälle mies teki mulle tämän jalkojen hoidon ja hieroi jalat. Lahja oli kyllä ajatuksena ihana kun näillä viikoilla 38+5 toivoin itselleni jotain hemmottelua.

Yhteistyössä