Mitä te saitte miehiltänne lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sain mussultani Pentikin poron, josta olin haaveillutkin...meillä ensimmäinen yhteinen joulu ja tiedän, ettei tuo ukko ole kovinkaan innokas ostamaan lahjoja, joten kiva juttu tuo :)

En yhtään mitään... Pyysin "lahjaksi" että saisin joulupäivänä nukkua aamusta kun tuo vauva on valvottanut ja viikot kuitenkin sen kanssa olen kaksin eli nukkumiset ovat olleet tosi vähillä - mies muualla töissä viikot. Enpä saanut.

Henkilökohtaisena lahjana sain korvakorut, mutta sitten oikeastaan koko perheen iloksi hän vihjailuistani vinkin saaneena osti Wii-konsolin ja vahvistimen jotta voidaan taas kunnolla kuunnella musiikkia isoista kaiuttimista myös läppärin kautta (ollaan vähän "myöhässä näissä nykyajan "systeemeissä" ;) ).

Sain mieheltäni kalevala korun ja itku meinas päästä :) Ihan vaan siksi kun oon saanut aina "käytännöllisiä" lahjoja (aina siis ihan sellasia mitä olen halunnut) ja tämä oli ensimmäinen ainut koru mitä mies o ikinä mulle ostanut <3 siis itku oli hyvää sellaista

Stephen Kingin uuden kirjan, minkä toivoinkin ja mozartin kuulia.. hihittelin miehelle, että vauvasta tulee alkoholisti kun niissähän on jtn likööriä :D
itse ostin miehelle mustikkasuklaata & lämpimän, villaisan pooloneuleen

Mä olin ihan super-onnellinen mieheltä saaduista lahjoista. SE OLI KUUNNELLU MUA!!! Oltiin veljen luona pari viikkoa sitte ja veljen tyttöystävällä oli aivan yli ihku vaaleanpunainen työkalusetti ja sain sellasen (hieman erilaisen kylläkin) ja olin puhunu sille et pitäis metsästää jostakin vanhoja koulun laulukirjoja että sais tytölle laulella, ku en muista sanoja ja se oli ostanu yli ihanan laulukirjan, missä on tosi paljon kaikkia ihania lauluja <3

• Tykkää
Reactions: Heartless Bitch
pari cd:tä, kolme tuotantokautta tykkäämääni tv-sarjaa, suoristusraudan, lapaset, kaksi kirjaa, nilkkapainot, tietyn koriste-esineen joita keräilen.. kaikki todella mieleisiä.

Yhteistyössä