Mitä te saitte miehiltänne lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tiina"

Vieras
Meillä 20. yhteinen joulu, joka joulu oon saanut mieheltä jonkun lahjan tai rahaa, että voin itse ostaa itselleni jotain, mutta nyt ekaa kertaa en saanut yhtään mitään. Sano vaan, että ei aikuiset tarvii lahjoja. Onneks kuitenkin sain äidiltäni edes yhden paitulin, olis muksut varmaan ihmetellet että minkä takia äiti ei saa yhtään mitään.
Niin ja mä ostin miehelle n 50euroa maksaneen neuleen.

Mä sain lahjakortin hemmotteluhoitoon =) Oikeammin hemmottelupäivään kylpylässä, olivat koko veljessarja ostaneet meille vaimoille sellaiset joten saadaan mennä porukalla viettämään tyttöjen päivää.
Ovat ennenkin tehneet "yhteistyötä" viime jouluna saatiin Riikan viikonloppu.
Juu siis tullaan kaikki 3 hyvin toimeen ja vietetään muutenkin aikaa yhdessä

[QUOTE="mä";25294715]sain nominationn korun sydämillä ja "timanteilla", ihania alusvaatteita yhteisiin hetkiin ja kengät :D[/QUOTE]

niin ja lisään vielä että 20 yhteinen joulu oli meilläkin :D

Korvikset, Chisun ja Siiri Nordinin levyt, Body Shopin pienen lahjapaketin ja Muumi-seinäkalenterin. Kivoja, mua ajatellen hankittuja lahjoja <3 Mies sai uuden objektiivin kameraan, muistikirjan ja suklaarasian multa.

mä sain vehnätyynyn, arpoja (joissa kolmessa oli voittokin :) ), kasvatusaiheisen kirjan, ristikkolehden, eng.kielisen naistenlehden, sukkia, pyjamahousut. Kaikki sellaisia jotka sopii mulle kuin nappi silmään eli tykkä'än.

minä sain muumimukin (rakkaus), suklaata (ettei emäntä vaan pääse laihtumaan :) ), haudekattilan, ihania joulupalloja sekä lupauksen Kenwoodin yleiskoneesta. Niin ja meillä oli jo 22. yhteinen joulu. Lasten kanssa oli lahjakaupassa käyty, mutta mieshän nämä kyllä kaikki on varmaankin kustantanut. Itse ostin miehelle bambualusasun, synttärilahjan vuoro on huomenna. Mies ei halunnut mitään kun tässä taannoin osti koiralle tutkapannan (maksoi yli 700 egeä) ja arveli että siinäpä sitä lahjaa kerrakseen. Siksi siis en ostanut kuin yhden lahjan hänelle. Meillä harrastetaan muutenkin hyötylahjoja.

Erinin cd:n, Muumi talvimukin, pörrösukat, Fazerin sinistä rasian
ihan ok :) pelkkä cdkin ois riittänyt
ja nyt saan ihan rauhassa kuunella sitä kun pakko levätä kun öisin en ole saanut unta ja ovat lapsen kanssa kylässä
(pungan kaappeja samalla jaksamisen mukaan, kun saan rauhassa levittää ja päättää mistä luovutaan mitä kierrätetään mitä roskiin mitä lahjoitetaan)

Minna Parikan iltalaukun, Aulikki Oksasen runoja ja karkkia. Ja ihan itse oli mies nuo lahjat ideoinut (paitsi että laukun malliin kysyttiin konsulttiapua kun ei sittenkään arvannut ostaa ihan oman maun mukaan, tosin valinta olisi silti osunut oikeaan). <3 <3 <3

Sain ukkelilta aamutakin, 100€ lahjakortin, arpoja, 10x hierontaan ja etelänmatkan (koko perheelle)Itse työttömänä annoin hälle Esprit-neuleen, mitä-missä-milloin kirjan ja uikkarit..

Yhteistyössä