P
pelottaa
Vieras
Voiko olla flunssaa: kauhea väsymys, lihakset kipeät, pientä lämpöä. Jo viikon kestänyt mutta ei mitään muuta, kuten nuhaa tai yskää. Alkoi kurkkukivulla mut nyt sekin hävinnyt. Mulla on alkanut jo mielikuvitus laukkaamaan: Pelkään että mulla on HIV. Siinä on alkuvaiheessa just samat oireet...Apua. Onko muilla ollut vastaavanlaista flunssaa?