Pisin flunssa, mitä teillä on ollut?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Alkaa jo mennä hermo, 2 viikkoa minulla kestänyt, nuhaa, yskää, kuumetta, jälkitauteja, johon 2 antibioottikuuria(korvatulehdus, poskiontelutulehdus jne.)

Nyt ei ole kuumetta, mutta kauhea räkis vieläkin.


Sanokaa nyt, että jään henkiin :D
 
Eikö sitä sanota, että flunssa kestää ilman lääkitystä 2 viikkoa ja lääkityksen kans 14 vuorokautta.

Itsellä ollut nyt viikon ja en ole vielä lääkäriin juoksemassa. Turhia antibiootteja ei kannata syödä. Poskiontelotulehduskin menee yleensä ohi ilman lääkekuuria.
 
kesti reilun kuukauden, söin kaksi antibiootti kuuria, keuhkoputken tulehdus, hirveä räkätauti ja yskä... olin vielä raskaana silloin, pelkäsin että siitä yskimisestä saan keskenmenon. Se oli kamalaa aikaa, itkin ja voin pahoin... että kyllä ne voi joskus kestää, kai olet käynyt lääkärillä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Eikö sitä sanota, että flunssa kestää ilman lääkitystä 2 viikkoa ja lääkityksen kans 14 vuorokautta.

Itsellä ollut nyt viikon ja en ole vielä lääkäriin juoksemassa. Turhia antibiootteja ei kannata syödä. Poskiontelotulehduskin menee yleensä ohi ilman lääkekuuria.

eikö se oo sama asia vai oliko tuo joku sananlasku?
 
Mulla myös kestäny 3kk, oli joku supervirus joka sit tulehdutti poskiontelot, keuhkoputket ja korvat! Antibiootteja söin neljät eikä auttanut, yskänlääkkeitä kokeiltiin oikeesti lekurin toimesta kaikki, eikä auttanut!!! Sit se vaan pikkuhiljaa alko parantumaan itsestään, laihduin kyllä 7kg sen 3kk:en aikana. Luulin oikeesti et kuolen siihen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Eikö sitä sanota, että flunssa kestää ilman lääkitystä 2 viikkoa ja lääkityksen kans 14 vuorokautta.

Itsellä ollut nyt viikon ja en ole vielä lääkäriin juoksemassa. Turhia antibiootteja ei kannata syödä. Poskiontelotulehduskin menee yleensä ohi ilman lääkekuuria.

Oli hieman pakko ottaa kuuri korviin, oli selkeä MÄRKÄINEN korvatulehdus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla myös kestäny 3kk, oli joku supervirus joka sit tulehdutti poskiontelot, keuhkoputket ja korvat! Antibiootteja söin neljät eikä auttanut, yskänlääkkeitä kokeiltiin oikeesti lekurin toimesta kaikki, eikä auttanut!!! Sit se vaan pikkuhiljaa alko parantumaan itsestään, laihduin kyllä 7kg sen 3kk:en aikana. Luulin oikeesti et kuolen siihen.

Apua...Otan osaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
kesti reilun kuukauden, söin kaksi antibiootti kuuria, keuhkoputken tulehdus, hirveä räkätauti ja yskä... olin vielä raskaana silloin, pelkäsin että siitä yskimisestä saan keskenmenon. Se oli kamalaa aikaa, itkin ja voin pahoin... että kyllä ne voi joskus kestää, kai olet käynyt lääkärillä?

Olen käynyt kaksi kertaa jo lääkärissä...Tällä hetkellä korvassa märkäinen välikorvan tulehdus ja nuha jatkuu...
 
Toista kuukautta. Tai se oli kaksi flunssaa. Ensin sain lääkityksen keuhkoputken tulehdukseen, kun kuuri alkoi olla lopussa, sain kovan kuumeen enkä jaksanut edes lääkäriin ennenkuin neljän päivän päästä. Kuvattiin keuhkot ja otettiin verikokeita, varmistettiin, ettei ollut alunperin keuhkokuume. Olin vaan saanut influenssan sen ensimmäisen taudin jatkeeksi.
 
6 viikkoa vaihdelleen yskää, räkää, äänenmenoa, korvakipua ja poskiontelokipua. loppui antibioottikuurilla viimeinkin, kun lääkäri uskoi etten aio siinä kunnossa synnyttää. oli 2 viikkoa laskettuun aikaan silloin. antibioottikuurista tuli järkky ripuli, ei tarvinnut peräruiskeita synnytykseen =) yöks..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
6 viikkoa vaihdelleen yskää, räkää, äänenmenoa, korvakipua ja poskiontelokipua. loppui antibioottikuurilla viimeinkin, kun lääkäri uskoi etten aio siinä kunnossa synnyttää. oli 2 viikkoa laskettuun aikaan silloin. antibioottikuurista tuli järkky ripuli, ei tarvinnut peräruiskeita synnytykseen =) yöks..

Apua... :D
 

Similar threads

Yhteistyössä