Y
yksi täti päivähoidosta
Vieras
Kun jatkuvasti vanhemmat valittavat, että ei mielellään herkkuja välipalaksi eli mikä mielestänne on herkkua mielestänne mitä ette ainakaan halua lapsienne saavan välipalaksi ?
Sitten ei saa olla liian tuhtia kun kotona ei ruoka enää maistu eli mikä on liian tuhtia lapsillenne ?
Ei liian rasvaista eli mitä ei missään tapauksessa ?
Tähän nyt arvon vanhemmat laittakaa listaa puolesta ja vastaan millainen välipalan mielestänne kuuluu olla ?
Onko esin. itse tehty marjapiirakka mielestänne huono välipala maidon kera, haluatteko mielummin lapsillenne tarjottavan jugurttia jne.
Mielipiteitä kiitos =)
Sitten ei saa olla liian tuhtia kun kotona ei ruoka enää maistu eli mikä on liian tuhtia lapsillenne ?
Ei liian rasvaista eli mitä ei missään tapauksessa ?
Tähän nyt arvon vanhemmat laittakaa listaa puolesta ja vastaan millainen välipalan mielestänne kuuluu olla ?
Onko esin. itse tehty marjapiirakka mielestänne huono välipala maidon kera, haluatteko mielummin lapsillenne tarjottavan jugurttia jne.
Mielipiteitä kiitos =)