Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Okei! Kiitos :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ihana:Karppaaminen on hiilihydraattitietoisen ruokavalion noudattamista. Eli rajoitetaan hiilareiden määrää ja/tai laatua.
Alkuperäinen kirjoittaja kaisuli5:karppaaminen mun mielstä on ns.takapuoleen potkimista... en oikee osaa selittää... välikausi haalari taas on sopivan ohut mutta kuitenkin tarpeeksi paksu esim tällaiselle ilmalle. kuukuppi on sama asia kuin kuukautis suoja asennetaan vaan sisälle.... yrittäkää sit taas ymmärtää mua näillä selityksillä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kaisuli5:karppaaminen mun mielstä on ns.takapuoleen potkimista... en oikee osaa selittää... välikausi haalari taas on sopivan ohut mutta kuitenkin tarpeeksi paksu esim tällaiselle ilmalle. kuukuppi on sama asia kuin kuukautis suoja asennetaan vaan sisälle.... yrittäkää sit taas ymmärtää mua näillä selityksillä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Taitaa olla muotijuttuja..
Poistun kohta, kun niin nolottaaAlkuperäinen kirjoittaja ihana:Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Taitaa olla muotijuttuja..
No muutamien vuosituhansien ajanhan sitä on noudatettu.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Poistun kohta, kun niin nolottaaAlkuperäinen kirjoittaja ihana:Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Taitaa olla muotijuttuja..
![]()
Tuota sanaa en ole oikeesti ennen kuullut. Kyllä mä hyvänen aika tiedän mitä hiilihydraatit on![]()
Samaa mieltä. Kuulostaa paljon paremmalta. Vielä kun keksis paremman sanan tolle kuukupilleAlkuperäinen kirjoittaja typerä käännös:Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Poistun kohta, kun niin nolottaaAlkuperäinen kirjoittaja ihana:Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Taitaa olla muotijuttuja..
![]()
Tuota sanaa en ole oikeesti ennen kuullut. Kyllä mä hyvänen aika tiedän mitä hiilihydraatit on![]()
Mut on toi karppaaminen tosi tyhmä käännös, suoraan sanasta carb. Ja low carb on ala-karppausMun mielest vähä-hiilihydraattinen ruokavalio kuulostaa paremmalta.
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Samaa mieltä. Kuulostaa paljon paremmalta. Vielä kun keksis paremman sanan tolle kuukupilleAlkuperäinen kirjoittaja typerä käännös:Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Poistun kohta, kun niin nolottaaAlkuperäinen kirjoittaja ihana:Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Taitaa olla muotijuttuja..
![]()
Mut on toi karppaaminen tosi tyhmä käännös, suoraan sanasta carb. Ja low carb on ala-karppausMun mielest vähä-hiilihydraattinen ruokavalio kuulostaa paremmalta.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja xx:Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Samaa mieltä. Kuulostaa paljon paremmalta. Vielä kun keksis paremman sanan tolle kuukupilleAlkuperäinen kirjoittaja typerä käännös:Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Poistun kohta, kun niin nolottaaAlkuperäinen kirjoittaja ihana:Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Taitaa olla muotijuttuja..
![]()
![]()
Kuukautiskuppi
Menkkakippo
Verisäiliö
Emätinsanko
Pimppakupponen
Alapää astia
Vagina ämpäri
Mensumuki
Hillopurkki
Kumikippo
Nepäivät-tynnyri