Laihduttaminen ja katinkontit! *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Siis mulle on näemmä aivan sama laihdutanko vai en... Karppasin tuossa muutaman kuukauden ja sain noin 10 liikakilostani about 4 pois. Sen jälkeen repsahdin syömään hiilareita maailskuussa ihan normaaliin menoon ja edelleen kiloja lähti pois pari. Nyt olen edelleen mennyt repsahduksessani yhä syvemmälle ja olen vetänyt esim. karkkia ja suklaata surutta lähes päivittäin. Tätä on nyt kestänyt yli kaksi viikkoa. Olin varma, että kiloja on tullut takaisin ja menin vaa'alle. Ja mitä ihmettä! Olen edelleen laihtunut pari kiloa! Tällä karppaaminen - hiilarisyöppö - karkki/suklaa -dietilläni olen siin yhteensä laihtunut 8 kiloa puolen vuoden aikana...

Onkohan mulla joku kihomato, vai miten ihmeessä nyt on kilot alkaneet rapiseen söin sitten mitä vain??? Liikuntaa en ole lisännyt yhtään.

[QUOTE="vieras";23627018]Onko muuten olo hyvä, minkä ikänen olet?[/QUOTE]

No on ja ei, sillä olen koko talven ollut lasten kanssa parin viikon välein flunssassa. Vointi on sama siis mitä on ollut koko vuoden. Ikää on reilusti yli 30. :)

[QUOTE="aapee";23627164]No on ja ei, sillä olen koko talven ollut lasten kanssa parin viikon välein flunssassa. Vointi on sama siis mitä on ollut koko vuoden. Ikää on reilusti yli 30. :)[/QUOTE]

Käyppä pyyytämässä hemoklobiinin mittaus neuvolassa. Ei se ole normaalia jos laihtuu ilman syytä, tai siis kyllä siihen jokin syy on, ei ole vielä tullut ilmi vain.

Yhteistyössä