mitä sanoa miehelle?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ongelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ongelma

Vieras
heh... vähän tyhmä kymysys, mut... mitä te sanositte miehelle, kun se kysyy että miksi haluut lähtä yksin baariin?! mä en eilen keksiny mitää hyvää vastausta... nii nyt mä sit aina lähen pettämään ukkoa baariin ku meen ilman sitä.. \|O että sellasta.. mut musta on vaa kiva bailata mun kamujen kanssa keskenää, ettei aina mun ukko oo siinä vieressä lääppimässä..(enhän mä tota viittiny sille sanoo...)

Mun mielestä kannattaa sanoa totuus mutta ei tietenkään ihan noin terävin sanoin. Sellainen pehmeä versio vaikka että on kiva välillä bailata kamujen kaa ja jutella tyttöjen juttuja ettei ole miehiä läsnä tai jotain sinne päin. Se että ei kerro syytä voi ihan oikeasti tunuta toisesta epäilyttävältä. :)

no sit se sanoo että eihän se koko ajan siinä mun vieressä oo... et voi se istuukkin siellä pöydässä JOS sen kaverit on mukana.. mut sit on itellää ihan tyhmä olo ku tietää että joku vahtii koko ajan mun joka liikettä siellä baarissä.. :/ äh.. niin vaikee selittää... :x

No onpa sulla mustasukkanen mies. Sano, että vaihtaa sukat! ;)

Tottakai tyttöjen pitää päästä viettämään iltaa ihan tyttöporukassa siinä missä poikien poikaporukassa. Ei meillä vaan koskaan tule asiasta sanomista. Joskin meillä mies ei paljon sosiaalista elämää omaa, muttei silti estele mua lähtemästä viihteelle.

Niin ja mäkin käyn tuulettumassa (eli bilettämässä) korkeintaan 4 krt vuodessa ja muuten sitten vaan illastamassa tai leffassa kaverien kanssa. Käytkö sä useinkin ulkona? Ehkä se kiikastaa siitä...? :/

Eikö sun miehesi käy koskaan yksin ulkona? Tai siis miksi se pitää sitä jotenkin epänormaalina? :/

Mä en varmaan osaisi sanoa mitään, kun ei ole ikipäivänä tälläsessa tilanteessa tarvinnut olla. :\|

Mä varmaan sanoisin että ovi on tossa samassa paikassa joka ilta ja jos et itse osaa siitä ulos kävellä ei ole mun ongelmani, enkä sen takia aio tuntea syyllisyyttä siitä että itse kerran vuodessa käyn tyttöjen kanssa baarissa. Ja nautinnollista iltaa rakas, mieti mitä mä sanoin.
Ei ehkä paras mahdollinen tapa ilmaista asiaa, mutta mulla kyllä alkaisi savuta pää jos mies motkottamaan ryhtyisi mun menoistani, ihan todella. En kestä sellasta. :ashamed:

Meilläpä ei käy kumpikaan ikinä missään.... Et pare kai se ois ees yhessä joskus jossain,vaan ei sitä kukaan kolmee lasta huoli hoitoon....
Mut selvästi hiukan mustasukkainen mies...meillä tuo ois niin et minä en päästäis miestä ;)

Yhteistyössä