Mitä tällaiselle miehelle voi oikein sanoa? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Heini

Vieras
Hän on entinen "suuri rakkauteni", vuosien aikana oli kaksikin kertaa joissa hän vaihtoi minut parempaan, eli toiseen ihmiseen.

Tapailtiin, teki viime hetkellä päätöksen alkaa olla erään toisen kanssa. Loukkasi pahasti, olin niin umpirakastunutkin mutta varovainen aikaisempien pettymysten vuoksi. Parin viikon päästä jo aloin saada viestejä, että rakastaa oikeasti minua ja haluaa olla minun kanssani, ja jos vaan otan hänet niin jättää tämän naisen jonka kanssa oli. Että häntä vaan alkoi pelottaa ja muuta paskaa, eikä osannut kieltäytyä kun toinen hänestä kiinnostui ja teki aloitteen. Ja minä nuorena, sydänsuruisena ja tyhmänä sen uskoin ja annoin toisen mahdollisuuden. Sanoin kyllä, että haluan että sitten edetään hitaasti kun luottamus petettiin noin.

Myöhemmin oli uudelleen sama edessä. Kun olin taas oppinut luottamaan häneen ja kertonutkin sen hänelle, niin vaihtoi taas parempaan. Ja taas kului pari viikkoa ja aloi tulla viestejä sähköpostiin ja puhelimeen, että rakastaa minua ja ei ymmärrä että miksi niin teki, ja että jos vaan otan hänet niin jättää tämän toisen. Että ei vaan tiedä miksi teki niin, ei osannut pistää rajaa kun toinen hänestä kiinnostui ja teki taas aloitteen. En jaksanut enää, en vastannutkaan yhteenkään soittoon tai viestiin, ja välttelin meidän tapaamistamme. Muutaman kuukauden päästä muutin toiselle paikkakunnalle, enkä kuullut hänestä. Hän ja tämä nainen kihlautuivat.

Muutaman vuoden kuluttua he muuttivat samalle paikkakunnalle kuin minä. Törmäsimme sattumalta kaupungilla, ja pian alkoi taas se viestittely. Että minä olen elämänsä rakkaus ja muuta kusetusta. Että jättäisi puolison jos vaan sanon että rakastan, että muuten tekisi sen jo nyt mutta ei voi tuottaa häpeää perheelle ja jättää lasta ja niin edelleen.

En vastannut muuta, kuin että en jaksa tätä enää. Hänen jälkeensä olin ihan riekaleina, ja on viimeinen ihminen jota olen rakastanut ennen nykyistä puolisoani. Ja hänellä on varmasti aina erityisasema minun elämässäni, olin niin mielettömän rakastunut.

Muutama päivä sitten taas törmäsimme töihin liittyvissä asioissa ihan yllättäen. Edellisestä tapaamisesta on kulunut jo varmaankin kolme tai neljä vuotta. Ja taashan sieltä tuli se viesti, että minä olen hänen suurin rakkautensa koskaan ja muuta kusetusta. Mä en jaksa, minkälainen sekopää tekee tuollaista? :( :(

Mitä mä voin tehdä? Olla vaan hiljaa ja reagoimatta, vai pitääkö mun laittaa sille joku vastaus että jätä mut jo rauhaan?

Mun tekis joskus mieli selittää sille, että ymmärtääkö se ollenkaan miltä tuo musta tuntuu. Ja on sellainen ihminen, johon olin ihan hulluna ja koko ajan tunsin etten kelpaa ja silti olin vietävissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Heini:
Mun tekis joskus mieli selittää sille, että ymmärtääkö se ollenkaan miltä tuo musta tuntuu. Ja on sellainen ihminen, johon olin ihan hulluna ja koko ajan tunsin etten kelpaa ja silti olin vietävissä.

Selittäminen auta,kun tarkoituksella tuota tekee.
Kyllä tuollainen ihminen yleensä tietää mitä tekee,mutta jatkaa leikkiään.

Sano, ettet ole hänen kanssaan tekemisissä ja piste. sen jälkeen et vastaa yhteenkään häneltä tulleeseen viestiin ja jos viestittelyt ei lopu vaihda puh. numeroa ja laita se salaiseksi!

Laittaisin että jätä mut rauhaan, olen edennyt eteenpäin. Mun mielestä on reilua sanoa kuitenkin, niin toisen ei tarvitse miettiä että menikö viestit perille ja miksei vastaa ym.

Hänen nykyinen tilanteensa on jo perheellinen ja olisi valmis jtäämään lapsensa ja pitempiaikaisen puolisonsa...
Kuulostaa mielestäni pahemmanluokan miesheitukalta ja mielstäni hänen ainoa tavoitteensa on pönkittää omaa olematonta itsetuntoaan, että olisi edelleen haluttu...samantyylistä käytöstä hän sinunkin kanssasi aikoinaan teki...itsellä on tuollaisista kokemusta myös, tosin aikoja sitten ja oman järkenikin vuoksi jätin tälläiset tyypit omaan arvoonsa.

Joten anna olla...ilmoita lyhyesti ja ytimekkäästi, ettet halua olla tekemisissä ja piste. Jos ei ymmärrä lopettaa, vaihda numero salaiseen.

Mä oon sen verran ilkeä ihminen että varmasti käskisin jättää puolisonsa ja sitten yrittää uudelleen ja kun puoliso jätetty kertoisin ettei kiinnostakkaan enään tippaakaan.. saisi idiootti maistaa omaa lääkettään

Taidat vain olla niin helppo tapaus miehen silmissä että jos elämä ei miehellä mene hyvin niin sinulta saa lämpöisen kainalon,sama oravanpyörä jatkuu jos annat siihen aihetta.Älä siis vastaa älä selittele,mies löytää kyllä sinulle muuten selityksen ja taas annat miehen viedä itseäsi:(
Näillä miehillä on muutamia nimityksiä kuten HÄNTÄHEIKKI

Tulipahan mieleen, että mies varmaan pyörittää niitä muita naisiaan ihan samalla tavalla kuin ap:täkin. Eli en sittenkään taitaisi viitsiä vastata enää ikinä mitään viesteihin tms.

Yhteistyössä