Miten sanoa miehelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Virtanainen88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Virtanainen88

Vieras
Mies haluaa miellyttää minua olemalla seksikäs. Ennemminkin silloin hän on ällöttävä. Imuroidessa tai remonttia tehdessä, juhlavaatteissa tai väljemmissä housuissa ilman paitaa hän on kuumottava ja parhaimmillaan juuri silloin. Olen sanonut hänelle kuinka monesti.

Kotiin tullessa hän on ollut vastasti alasti ja tullut heti pusimaan/halimaan haluten seksiä. Yök! En tarkoita että hän on ruma alasti mutta tuollainen käytös sopii meille naisille paremmin. Tykkään katsoa hänen paljasta yläkroppaansa joskus, ei tarkoita sitä ettei alakropassa ole vikaa mutta miehen peppu ja reidet ovat naiselle yhtä tärkeät kuin miehelle naisen hauis tai olkapää. Ruokaa laittaessa hän tuli briefeissään taas halamaan laittan käteni omalle pepulleen. Taas hän otti melkein kuin naisen roolin. Sanoin ettei tuollainen käytös MIEHELTÄ ole seksikästä. Jos kuumaksi haluan niin itse mielelläni keikistelen stringeissä tai muissa hepeneissä. ;) Toinen vaihtoehto on että hän laittaa sen kauluspaidan päälle tai nikkaroi kotona hihattomassa, silloin voin tulla kuumaksi kun hän siitä tilanteesta tulee luokseni koskettelemaan mua.

Miksei mene perille, mistä tykkään. Olen sanonut mielestäni aika selkeästi. Onko muilla yhtä naisellisella tavalla huomiohakuista miestä? Miten saisin hänen muuttamaan käytöstään? :(

miksi hän haluaa esitellä noin. nimenomaan miehessä kuumaa on yläkroppa. enpä niin miehen alakropasta innostu. ja tuollaiset mielyttämisyritykset ei toimi naiseen. > mies nikkaroi ja tekee kotihommia se on aika hot vaikka tavallista. ite mielummin sitten vähän alasti pompin tai pikkuvaatteis. ;)

Mä kyllä tykkään pohkeista. Ja lihaksikkaista reisitä. Ja pakaroista. Ja siitä ihanasta karvajuovasta joka laskee rintalihasten välistä pitkin vatsaa alas nivusiin. Oijoi. :p

Mutta. En sanoisi mitään negatiivista. Kehuisin ennemmin silloin kun mies on mielestäni seksikäs.

Mun mielestä jos mies haluaa olla joskus huomion keskipiste tai alistettuna. Se on ällöä. Voitko kostella ja puristella mun peppua ja reisiä kysymykset ovat ällöttäviä. Miehen selkä voi olla kiva, vatsalihakset, käsivarret, hauikset, rintalihakset, olkapäät ja alakropasta paras osa on pohkeet. En lämpene miesten trikoista, stringeistä, tangoista, pienistä alushousuista mutta puvuista, uniformuista ja sellasista.

Miksi ihmeessä olet edes alkanut seurustella miehen kanssa joka ei sun mielestä ole miehekäs? Päästä mies vapaaksi ja toteuttamaan halujaan sopivampien naisten kanssa ja eti itsellesi oikea alfa-uros. Joku sellainen master-tyylinen omat halunsa tyydyttävä ärsyke.

Voi.. Taas joutuu tuntemaan sympatiaa näitä miehiä kohtaan, jotka itsekin sitä huomiota tarttis välillä. :(
Mikä siinä on vaikeaa käsittää jos mieskin haluaa olla se "huomion keskipiste" välillä? Ei niitä tarpeita oikein saa toisesta muutettua millään ja miksi pitäisi.
Mutta kun yhteen ootte menny niin ei kai tuossa auta kuin sanoa sille miehelle ettei nyt Teillä miehellä ole mitään virkaa huomioinnin suhteen. Sinä päätät mitenkä huomioidaan teillä. :D Joko mies tyytyy siihen tai sitten eroatte. Itse en olisi ottanut sellaista miestä, joka olisi liian erilainen tarpeiltaan.

Siinä kärsii kumpikin lopulta ajan kanssa. Ap turhautuu, ällöttyy ja miehestä tulee entistä epätoivoisempi yrityksissään jos sille ei suoraan sanota miten asiat ovat eivätkä tule muuttumaan yrityksistä huolimatta.

• Tykkää
Reactions: TiiBii
Olisihan se muuten ok. Olen tehnyt virheen kun alusta alkaen noissa jutuissa tollanen. Olen miettinyt hommaa pidemmän aikaa. Se vielä puuttuisi, kun tulisi stringeis hinkkaa. :X Toista ei voi muuttaa, olette oikeassa. Olisi pitänyt ottaa tavallinen kunnollinen mies, turhaan roikutun tässäkin. Eipä raukka varmaan löydä naista, joka noista jutuista tykkää, mutta muut puolet hänessä ok.

Kevennyksenä yksi fakta lisää. Suhteen alussa heitin hänet ainoat stringinsä pois vastaavasti hän sai heittää multa kulahtaneita vaatteita pois. Sanoin nyt noi narut pois, tästä maailmasta et löydä naista joka sut niissä haluais nähdä! :D Totteli, ystävät jo siinä kohtaa varoittivat ettei tuollaisen narupökien omistajan kanssa kannattaisi olla, mä olin väärässä. :(

Yhteistyössä