U
Ulpu74
Vieras
"toinen kerta,": olen ihan samoilla linjoilla kanssasi. Joskaan mulla ei ollut mukana kirjoja tai cd-levyjä. Joitakin lehtiä oli mukana, mutta nekin jäi lukematta. Ainoat tavarat mitä tarvitsin: omat pesuaineet ja hygieniatarvikkeet, meikit, kotiutumisvaatteet (+imetysliivit) itselle, kännylaturi ja känny sekä pari pillimehua. Pillimehutkin join vasta synnytyksen jälkeen huoneessa, kun en aina viitsinyt vaivata hoitajia. (En itse päässyt liikkeelle vajaaseen vuorokauteen.)
Rahaakin oli mukana, että mukamas pääsen kahvioon, mutta eipä tullut käytyä. Sairaalan sapuskat ja kahvit riitti vallan mainiosti.
Omia alusvaatteita en edes halunnut käyttää, sillä jälkivuoto olisi vain sotkenut ne. Käytin siis niitä kuuluisia ihania sairaalan alkkareita =D
Mies toi suklaata ja namia, sekä vauvan kotiutumisvaatteet.
Rahaakin oli mukana, että mukamas pääsen kahvioon, mutta eipä tullut käytyä. Sairaalan sapuskat ja kahvit riitti vallan mainiosti.
Omia alusvaatteita en edes halunnut käyttää, sillä jälkivuoto olisi vain sotkenut ne. Käytin siis niitä kuuluisia ihania sairaalan alkkareita =D
Mies toi suklaata ja namia, sekä vauvan kotiutumisvaatteet.