N
neuvoton
Vieras
kun noin pieni lapsi ei saa tahtoaan läpi ja rupeaa karjumaan ja pyörimään kaupan lattialla, niin mitä pitäisi tehdä? Sama muissakin paikoissa. MITÄ silloin pitäsi tehdä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Napata lapsi kainaloon ja jatkaa matkaa. Tai siis näin mä toimisin.
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Napata lapsi kainaloon ja jatkaa matkaa. Tai siis näin mä toimisin.
Alkuperäinen kirjoittaja neuvoton:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Napata lapsi kainaloon ja jatkaa matkaa. Tai siis näin mä toimisin.
Näin mä olenkin tehnyt, mutta ihmiset tuntuu katsovan paheksuvasti lapsen käytöstä ja minuakin. En kohta enää kehtaa mennä mihinkään kun aina lapsi saa hepulin pienestäkin asiasta ja sitten taas huudetaan ja karjutaan. Voiko sitä jotenkin ennaltaehkäistä kun se tilanne on tulossa vai pitääkö oikeesti vaan sietää huutoa ja ihmisten katseita?
Alkuperäinen kirjoittaja neuvoton:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Napata lapsi kainaloon ja jatkaa matkaa. Tai siis näin mä toimisin.
Näin mä olenkin tehnyt, mutta ihmiset tuntuu katsovan paheksuvasti lapsen käytöstä ja minuakin. En kohta enää kehtaa mennä mihinkään kun aina lapsi saa hepulin pienestäkin asiasta ja sitten taas huudetaan ja karjutaan. Voiko sitä jotenkin ennaltaehkäistä kun se tilanne on tulossa vai pitääkö oikeesti vaan sietää huutoa ja ihmisten katseita?
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja neuvoton:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Napata lapsi kainaloon ja jatkaa matkaa. Tai siis näin mä toimisin.
Mitäs niiten muiden ihmisten katseilla on väliä?
Ja uhmaikäisen itkukohtausta ei usemmiten pystyy ennältäehkäisemään mitenkään.
Alkuperäinen kirjoittaja neuvoton:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja neuvoton:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Napata lapsi kainaloon ja jatkaa matkaa. Tai siis näin mä toimisin.
Mitäs niiten muiden ihmisten katseilla on väliä?
Ja uhmaikäisen itkukohtausta ei usemmiten pystyy ennältäehkäisemään mitenkään.
Yritän olla välittämättä ihmisten katseista, mutta hävettää se silti. Tuntuu, että teen jotain väärin kun lapsi rupeaa karjumaan sillä tavalla.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja neuvoton:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Napata lapsi kainaloon ja jatkaa matkaa. Tai siis näin mä toimisin.
Kukaan muu kuin sinä ei voi tietää, voiko sitä jotenkin ennaltaehkäistä. Se riippuu ihan lapsesta. Meillä on kaikki lapset ollu helppoja, kaksi vanhinta ei le koskaan saanu mitään uhmakohtauksia, eikä nuorempikaan (muistaakseni) ainakaan julkisesti, vaikka temperamenttisempi onkin. JOkatapuksessa hänestä huomaa, jos alkaa hiiltyä ja siinä vaiheessa voi ajatukset vielä ohjailla muualle rtyhtymällä puhumaan jostain muusta, näyttämällä jonkun jännän jutun tai innostamalla odottamaan jotain "tehdääs äkkiä ostiokset ja mennään äkkiä kassalle ja sitten hei arvaa mitä! Mennäänkin leikkipaikalle!" Kaupassa tuolle nuorimmalle on tosi tärkeää saada omat pienet kärryt ja osallistua ostosten tekoon, eli hakea tavaroita itse kärryyn, mielenkiinto pysyy siinä puuhassa, eikä ehdi kiukustua mistään.