Mitä pienille tytöille joululahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "iivi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pieni tyttö on aika suhteellinen käsite. Zhuzhu petsit taitaa olla tämän joulun ykköshitti leluista. Pyyhe tai pussilakanasetti jollain prinsessa/hello kitty kuviolla. Muumiastioita/ruokailuvälineitä. Stiga, pyöreä liukuri, luistimet, kypärä.

Nuken vaatteet tai nuken petivaatteet olisivatkin hauska idea, niitä ehtisi jopa tekemään itse! Voisi jopa tehdä lempilelulle sopivia...
Oma suosikki pikkutyttönä pampuloiden säilytystä varten oli korurasia jossa oli pieni pyörivä ballerina ja jotain musiikkia, mutta mahtaako korurasioita olla enää missään myynnissä...

Hellat, kassakoneet ja muut olisivat ihania, mutta vähän turhan tyyriitä.

Usean ikäisille pikkutytöille vähän mietinkin... :) Ja mielellään ostaisin suomalaista tai tekisin itse, jos suinkin mahdollista.

Zhuzhut, hellokittyt ja muumit on kyllä aika in... mutta ehkäpä juuri sen tyylin juttuja haluaisin välttää.
Kypärä olisi kyllä tosi hyvä!

Askartelu tavarat, prinsesssa-lehti, kirjat, UNO-pelikortit, kalan ongintapeli (tätä voi pelata myös yksin), satu cd + kirja, oma pyyhe/muki, ulos lumilapio/kola.

Jos itse tehtäviä kaipaat ni esim. keppihevonen on näppärä tehdä vanhasta parittomaksi jääneestä villasukasta :D samoten sellainen seinälle laitettava "taulu" jossa on pieniä taskuja omia aarteita varten.

Myös ne muumi-säilytysrasiat vois olla ihan kivoja pikkutavaroita keräävälle neitille (esim. se rasia mikä on tarkoitettu tee-pussien säilyttämistä varten).

Vähän isomille pikku tytöille vois helmirasia olla mukava (saa ite koota kaula/ranne korun),
Hama helmet,
Palapeli, oma siivous setti (harja + kihveli), vesivärit, lasten potkukelkka, puhallettava liukuri, kylpylelut (esim. kylpynukke),

[QUOTE="iivi";22655163]Nuken vaatteet tai nuken petivaatteet olisivatkin hauska idea, niitä ehtisi jopa tekemään itse! Voisi jopa tehdä lempilelulle sopivia...
Oma suosikki pikkutyttönä pampuloiden säilytystä varten oli korurasia jossa oli pieni pyörivä ballerina ja jotain musiikkia, mutta mahtaako korurasioita olla enää missään myynnissä...

Hellat, kassakoneet ja muut olisivat ihania, mutta vähän turhan tyyriitä.[/QUOTE]

Ainakin kotkan citymarketissa myydään noita soivia korurasioita, hinta tais olla 13-20e. Luulis muissakin cityissä olevan :) myös kassakoneen sieltä ostin, hinta 14,90.

Joo saa, yllätyin itsekin. Kassakone toimii paristoilla, ja mukaan tulee pieni ostoskori, sekä jotain pieniä "ostoksia" vesipulloa jne. Sekä vähän rahaa ja pankkikortti :D

Yhteistyössä