mitä itse toivoit lapsena lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viima80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

viima80

Aktiivinen jäsen
20.10.2008
1 550
0
36
Onko kellään muistissa mitä toivoit joululahjaksi. tai onko teillä vanhoja kirjeitä joulupukille tallessa? itse luin tuossa omaani ja mietin että olenpa ollut käytännöllinen lapsi. lahja toiveena oli sukkahousuja, hiuspanta ym hyödyllistä, muuta lelu ja lopuksi että jos voi niin saisinko vielä vähän karkkia. olen ollut niin pieni ja vaatimaton. snif.

Minä toivoin joka joulu soittorasiaa. Kerran paketissa oli yksi rasia ja olin ihan varma, että tuossa se nyt on, mutta siellä olikin vain suklaata:( Ostin soittorasian 17v ekalla palkalla!!

muistan kun joskus ennen joulua oltiin isän ja äitin kans lelukaupassa ja ihastelin nuken vaunuja. jaäiti sano että sit joulupukki tuo ne. Ihmettelin vaan sitte myöhemmin että miten se joulupukki osas ostaa juuri ne rattaa.. :laugh: :laugh:

Toivoin pienen ikäni koiraa. Sainkin sen sitten aikoinaan, tosin en jouluna. Kävelevän nuken muistan, se oli hieno lahja 70-luvulla. Nythän ne nuket tekee jo muutakin.

baby bornia jota en koskaan saanut :'( , omilla lapsilla onkin omat baby bornit joilla äiti on saanut nyt sitten leikkiä ;)

Ja sitten oli semmonen rokki barbie ja sen sain, muistan kun nukuin lehti pään alla =) ,ikää ollut 4-5 jotain semmosta B)