V
vieras
Vieras
lähdetään etelään jouluksi, mietin tuolle 6veelle sellaista käsikonsolia? Ja teini saa vaatteita ja kirjoja.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja ekan äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Poika 3v. luultavasti dublo puimuri, lääkärisetti ja joku muisti- tai lautapeli.
Poika 1kk. ei harmainta aavistusta.
Meillä poika oli viime jouluna 1kk, tosin esikoinen. Sai vaatteita (toivottiin niitä), pehmopalikat, nimirekkarin vaunuihin, sauvasekottimen (että äiti saa/sai tehdä soseita) ja pehmeitä kirjoja pari kappaletta. Itse ei ostettu mitään (hyi hyi meitä) kun sai kuitenkin lahjoja noinkin paljon ja kuitenkin oltiin jo ostettu/hankittu kaikenlaista kantoliinoista autonistuimeen.
Mun esikoinen oli ekana joulunaan 4 päivän ikäinen, ja sai noin 30 pakettia.
Joo, suku hieman hullaantui. Itse ei ostettu mitään.
Pojan laskettu aika oli 23.12.2005 ja hänkin sai paketteja, vaikka syntyi vasta tammikuun puolella. Se suku nääs...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja koppis:Tyttö 9v. ja poika 7v. saavat toivomansa kirjat ja dvt:t. Ne on jo hankittuna. Lisäksi poika toivoo jotain kallista legoasemaa tai linnaa ja sen hän saa. Tyttö ei ole vielä kertonut muita toiveita. 2-vuotiaalle ei ole vielä tietoa lahjoista, varmaan joku kirja ja lelu. Isommille lapsille ehkä joku kiva peli.
Alkuperäinen kirjoittaja Åde:Nyt en ymmärtänyt kumpaakaan. "Jos osaa soittaa niin kannattaa tukea" missäs se niin menee, että 10v osaa soittaa ilman soitinta? On tietty kallis lahja ostaa ihan tosta vaan, en sitä meinaa.
Ja hiirimatto, siis miten voi sanoa ettei 10v oo musikaalinen jos hänellä vaikka sitä kitaraa ei viel oo käteen tuupattu? Mun epämusikaalinen-veli innostu rumpujen soittamisestä ja mutsi hankki sille rummut. Nykyään musikaalinen![]()
JA TOSI OOTEE TÄMÄN. Sorry :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:poika kohta 4v saa suksipaketin, disneyn auto juttuja ja tyyny+ peitto ja auto lakanat
poika kohta 1v rattikelkka, hauska lelu, tyyny+peitto ja lakanat
Alkuperäinen kirjoittaja Täh??:Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:poika kohta 4v saa suksipaketin, disneyn auto juttuja ja tyyny+ peitto ja auto lakanat
poika kohta 1v rattikelkka, hauska lelu, tyyny+peitto ja lakanat
Ihan OT mutta mitä 1v tekee rattikelkalla?? Hankala jopa neli-viisivuotiaalle..