Apua! Mies pettää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SELLASTA NIIN!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

SELLASTA NIIN!!

Vieras
ja minä rakastan sitä!! Mitä teen?? ----> Muutenkin rankkaa, ku toinen korvani on höröllään ja pitäis leikkauttaa se. Abortin ajattelin kotona tehdä, jos kerran lääkäristä saa ohjeita. Ei ole helppoa meidänkään elämä kun Nico-Pecca haluaa x boksin joululahjaksi ja charlotta-jannika muumiläppärin!!!!!! Eikö oikeesti saa kodin hoidon tukea vaikka nuorimmainen on vasta 15-vuotta!!? HÄH!!? JA MILLON NE LAPSI LISÄT OIKEEN TULEE!!!???????

Mun elämä on pilalla ku on ressit ja kaikki! Sanovat, tai toi yksi Jenni joka tuntee yhden tyypin, joka taasen on kuullut lääkäristä joka tekee näitä diaknoseja masennukseen, että mullaki se ois! on varmaan sykosomaattista tää mun debressio!!

KALLUBBIII PUKKKAA!!!!!

a) ruokasooda vai leivinjauhe?
b) älvspytalo vai hirrestäväsätty?
c) sinappi vai ketsuppi?

Vastakkaa nopeesti, tää on tosi tärkee!!!!

ISO KIITOS KAIKILLE VASTANNEILLE! <3

Alkuperäinen kirjoittaja kallubbii!!!:
KALLUBBIII PUKKKAA!!!!!

a) ruokasooda vai leivinjauhe?
b) älvspytalo vai hirrestäväsätty?
c) sinappi vai ketsuppi?

Vastakkaa nopeesti, tää on tosi tärkee!!!!

ISO KIITOS KAIKILLE VASTANNEILLE! <3

Leivinjauhe
hirrestäväsätty
sinappi

Meidän ruusuiseen arkeen on tulossa plussa tuulia! Saa onnitella! :) Tänään mies kotiutui pikku jouluista tuossa puolen päivän jälkeen. ihana nalleseni kerkesi kotona juoda enään yhden loiventavan ennen kuin sammui. mut eipä se kauaa nukkunut! minä tyttö hivuttauduin mieheni peiton alle ja herättelin mieheni.. noooo.. kyl te tiiätte miten ;) noh, me siinä sitten vähä "puputeltiin" ja "peittoa heiluteltiin", koska olihan mulla ovis menossa ja kp 27 :) loput arvaatteki! emätin eritekkin oli sellaista limaista. onko muut huomannu vastaavaa? :O

mutta meille tulee vauva!!!
Jokohan kannattais illalla tehdä raskaus testi? vai odotanko aamuun?

Alkuperäinen kirjoittaja huhheijakkaa ja sellanen aamu meillä:
Meidän ruusuiseen arkeen on tulossa plussa tuulia! Saa onnitella! :) Tänään mies kotiutui pikku jouluista tuossa puolen päivän jälkeen. ihana nalleseni kerkesi kotona juoda enään yhden loiventavan ennen kuin sammui. mut eipä se kauaa nukkunut! minä tyttö hivuttauduin mieheni peiton alle ja herättelin mieheni.. noooo.. kyl te tiiätte miten ;) noh, me siinä sitten vähä "puputeltiin" ja "peittoa heiluteltiin", koska olihan mulla ovis menossa ja kp 27 :) loput arvaatteki! emätin eritekkin oli sellaista limaista. onko muut huomannu vastaavaa? :O

mutta meille tulee vauva!!!
Jokohan kannattais illalla tehdä raskaus testi? vai odotanko aamuun?

Huh! Pahan heitit, mutta odottaisin ehkä aamuun.

ihana kuulla että joku muuki kouluttautuu akateemiseksi! ensin meen lähi hoitajaksi ja siitä suoraan lääkkikseen :) ihan mahtava juttu!!! aaaaaaaa!!!! oon niin innoissaan!!! aaaaa!!!! voitko sä "mie" tulla mun kaa samalle luokalle? voitais perustaa sellanen pikku pää kerho, jolloin sä hoitasit muksut aina ke, to, pe, la ja su ja mä hoitaisin ma ja ti? pakko joskus päästä vähä tuulettumaan että jaksaa taas olla hyvä äiti niin mä varaan tuuletus päiviksi ke, pe ja la :)

Alkuperäinen kirjoittaja sellanen:
ihana kuulla että joku muuki kouluttautuu akateemiseksi! ensin meen lähi hoitajaksi ja siitä suoraan lääkkikseen :) ihan mahtava juttu!!! aaaaaaaa!!!! oon niin innoissaan!!! aaaaa!!!! voitko sä "mie" tulla mun kaa samalle luokalle? voitais perustaa sellanen pikku pää kerho, jolloin sä hoitasit muksut aina ke, to, pe, la ja su ja mä hoitaisin ma ja ti? pakko joskus päästä vähä tuulettumaan että jaksaa taas olla hyvä äiti niin mä varaan tuuletus päiviksi ke, pe ja la :)

Joo! kuulostaa tosi hyvälle! :D

Hei!!!

saaks raskaana syödä lanttua?
voi hitto.. mä varmaan aiheutin jonku daunin syndrooman mun lapselle :'(
ei hitto, raskaus viikkoja en tarkalleen tiiä ku vasta tänään sai alkunsa (onkohan se 0+1 vai 0+0?) no kumminki! mä en kestä itteeni, miksi mä haukkasin siitä lantusta!!!????

Alkuperäinen kirjoittaja sellanen nyt:
Hei!!!

saaks raskaana syödä lanttua?
voi hitto.. mä varmaan aiheutin jonku daunin syndrooman mun lapselle :'(
ei hitto, raskaus viikkoja en tarkalleen tiiä ku vasta tänään sai alkunsa (onkohan se 0+1 vai 0+0?) no kumminki! mä en kestä itteeni, miksi mä haukkasin siitä lantusta!!!????

:o kuinka saatoit....

Alkuperäinen kirjoittaja SELLASTA NIIN!!:
ja minä rakastan sitä!! Mitä teen?? ----> Muutenkin rankkaa, ku toinen korvani on höröllään ja pitäis leikkauttaa se. Abortin ajattelin kotona tehdä, jos kerran lääkäristä saa ohjeita. Ei ole helppoa meidänkään elämä kun Nico-Pecca haluaa x boksin joululahjaksi ja charlotta-jannika muumiläppärin!!!!!! Eikö oikeesti saa kodin hoidon tukea vaikka nuorimmainen on vasta 15-vuotta!!? HÄH!!? JA MILLON NE LAPSI LISÄT OIKEEN TULEE!!!???????

Sä tietysti annat miehelles anteeksi ja olet onnellinen että se kelpaa muillekin :heart:

Leikkauta korvat kokonaan pois, niin ei vaivaa B)

Aborttia ei kannata tehdä kun et kuitenkaan voi olla raskaana :x

Nico-Pecca ja Charlotta-Jannika tarvitsevat joululahjaksi uudet nimet |O

Kodin hoidon tukea pitäisi saada vaikka kaikki lapset olisivat aikuisia. Kela ilmeisesti sekoittanut lomakkeesi kotihoidontukeen. Ne prkeleet :headwall:

Lapsilisät tulevat aina liian myöhään :'(

Yhteistyössä