S
SELLASTA NIIN!!
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Alkuperäinen kirjoittaja SELLASTA NIIN!!:ja minä rakastan sitä!! Mitä teen?? ----> Muutenkin rankkaa, ku toinen korvani on höröllään ja pitäis leikkauttaa se. Abortin ajattelin kotona tehdä, jos kerran lääkäristä saa ohjeita. Ei ole helppoa meidänkään elämä kun Nico-Pecca haluaa x boksin joululahjaksi ja charlotta-jannika muumiläppärin!!!!!! Eikö oikeesti saa kodin hoidon tukea vaikka nuorimmainen on vasta 15-vuotta!!? HÄH!!? JA MILLON NE LAPSI LISÄT OIKEEN TULEE!!!???????
Sä tietysti annat miehelles anteeksi ja olet onnellinen että se kelpaa muillekin :heart:
Leikkauta korvat kokonaan pois, niin ei vaivaa B)
Aborttia ei kannata tehdä kun et kuitenkaan voi olla raskaana :x
Nico-Pecca ja Charlotta-Jannika tarvitsevat joululahjaksi uudet nimet |O
Kodin hoidon tukea pitäisi saada vaikka kaikki lapset olisivat aikuisia. Kela ilmeisesti sekoittanut lomakkeesi kotihoidontukee. Ne prkeleet :headwall:
Lapsilisät tulevat aina liian myöhään :'(
Kiitos kun vastasit. sä oot selvästikkin sairaanhoitaja tai lääkäri kun tiesit heti sanoa mitä mun korville voi tehdä
pirautanpa het huomenissa tonne kelaan tuosta kodin hoidon tuesta ku ei täällä kyllä koti apulaista oo näkyny! :O uskomatonta toi kelan touhu.. saavat kyllä korvata nuo puuttuvat vuodet jotenki. ehkä joku siwan lahjakortti ois kohtuullinen pyyntö niiltä?
Mitä mun mieheen tulee niin sitä mä rakastan ja ihana se on. nytkin se tuolla sängyssä makaa somasti kieli poskella ja haisee <3 mut kotia se mun kultaseni kuitenkin palasi. mies rakastaa mua tosi paljon ja ei se mua varmaan ees pettäny, nää tulevat raskaus hormoonit vähän vaivaa vaan