H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei, vaan että sovitte keskenänne yöheräämisistä päiväaikaan, etkä herättele öisin kun olet itse jo valmiiksi ylhäällä.
Minä olin unessa ja heräsin just kun olin nukahtanut. Itsekin siis parhaimmassa unessa, mies oli jo nukkunut 3,5h! Jos päätetään päivällä, että mä saan nukkua yöllä ja mies herää mikäli lapsi herää niin siinä käy joka tapauksessa niin, että mä herään yöllä ja joudun herättämään miehen ja hän kiroilee kun joutuu heräämään. Eli teidän mielestä se olen sit mä joka herää kun on jo kuitenkin hereillä. Lopputulos on se, että mies nukkuu joka yö ja mä valvon kun herään ekana --> olen töissä väsy!
Alkuperäisessä tekstissäsi kyllä sanoit käyneesi lapsen luota ja tulleesi miehen luokse ja herätit sanoen että lapsi haluaa nyt isän. On ihan eri asia kuin, että havahdut lapsen huutoon ja silloin herättelet miestä, että kävisitkö sinä.
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti itsekkin:Alkuperäinen kirjoittaja normia oli:Kyllä mäkin olen ärtynyt jos mut kesken unien revitään ylös.Mä olisin sanonu lapselle että isi nukkuu ja äiti on tässä nyt ja annetaan isin nukkua.
PEESI!
Toisekseen sattuu silmään kun te MOLEMMAT huolehditte että pitää herätä aamulla töihin. Missä teidän aidot, oikeat prioriteetit ovat? Lapsenne on melkein 40 asteen kuumeessa, eikö pitäisi huolehtia lapsesta... eikä työtehtävistä?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tuliko selväksi? Ihan turhapa mun on täällä tätä jankuttaa kun ei kukaan näköjään tajua.
Alkuperäinen kirjoittaja h:Muakin kiinostaa se, että olette molemmat menossa aamulla töihin vaikka lapsi kipeänä.
Alkuperäinen kirjoittaja Haistakaa heinä:Kyllä se äitikin tarttee unta! Juma, jos meiän ukko ei auttas yöllä sairaan lapsen kanssa, kun sitä väsyttää!!! Kyllä aitejäkin väsyttää. On sitä tasapuolisesti jaettava heräämiset ja, jos lapsi sairaana, kuumeisena haluaa juuri toisen vanhemmistaan ( isän), ei se ole manipulointia lapsen taholta. Meilläkin jokainen haluaisi nukkua yåollä, mutta käytännössä molemmat vanhemmat osallistuvat yöheräilyihin!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Äiti itsekkin:Alkuperäinen kirjoittaja normia oli:Kyllä mäkin olen ärtynyt jos mut kesken unien revitään ylös.Mä olisin sanonu lapselle että isi nukkuu ja äiti on tässä nyt ja annetaan isin nukkua.
PEESI!
Toisekseen sattuu silmään kun te MOLEMMAT huolehditte että pitää herätä aamulla töihin. Missä teidän aidot, oikeat prioriteetit ovat? Lapsenne on melkein 40 asteen kuumeessa, eikö pitäisi huolehtia lapsesta... eikä työtehtävistä?
Minä päätin sitten herätä, "uhrasin" omat yöuneni kun miestä ei sen vertaa kiinnostanut! Mieluummin hoidan lapsen kuin nukun mutta kyllä minustakin joskus olisi kiva nukkua kunnon yöunet.
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tuliko selväksi? Ihan turhapa mun on täällä tätä jankuttaa kun ei kukaan näköjään tajua.
Jotakuinkin noin tajusin tuon aikaisemminkin, mutta eihän homma sillä ratkea, että täällä kuorossa voivotellaan tapausta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Äiti itsekkin:Alkuperäinen kirjoittaja normia oli:Kyllä mäkin olen ärtynyt jos mut kesken unien revitään ylös.Mä olisin sanonu lapselle että isi nukkuu ja äiti on tässä nyt ja annetaan isin nukkua.
PEESI!
Minä päätin sitten herätä, "uhrasin" omat yöuneni kun miestä ei sen vertaa kiinnostanut! Mieluummin hoidan lapsen kuin nukun mutta kyllä minustakin joskus olisi kiva nukkua kunnon yöunet.
Ahaa, no jos tämä yövalvominen on ihan jokaöistä hommaa, niin kyllä silloin tarvii sopia vuorot kumpi hoitaa ja sulle korvatulpat, että saat nukuttua kun on miehen vuoro. Minä ymmärsin, että valvottaa nyt kun on kipeä, ei jatkuvasti.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:EI niin mutta musta vaan tuntuu, että nyt se olenkin minä jossa on syy ja mun täytyy valvoa joka ikinen yö ja antaa miehen nukkua.
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:Alkuperäinen kirjoittaja ap:EI niin mutta musta vaan tuntuu, että nyt se olenkin minä jossa on syy ja mun täytyy valvoa joka ikinen yö ja antaa miehen nukkua.
Ei sinussa ole varsinaisesti syytä, eihän mieskään toiminut pyhäkoulupoikamaisesti. Mutta jos mies on kyvytön hoitamaan lasta yöllä, sitten sinun on vain tehtävä se. Ei se silti ole sinun syytäsi.
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:Mitä v**tua? Ensinnäkin - kuka on tämä järjen riemuvoitto sekoboltsi nimimerkki ap joka kirjoittaa joka päivä ja joka palstalle mitä ihmeellisimpiä tarinoita? Ihan pimeitä juttuja sekaisin olevalta ihmiseltä.. Ja toisekseen mitä tekee äiti töissä jos lapsi kuumeessa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:jos isä töissä ja äiti kotona ....en herättäisi miestä
MUTTA KUN NÄIN EI OLE! Osaatteko te lukea?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja h:Muakin kiinostaa se, että olette molemmat menossa aamulla töihin vaikka lapsi kipeänä.
Opettele lukemaan! Mummo hoitaa lasta.
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Sinä olet äiti ja se vaan tahtoo niin olla että äidit hoitavat kipeät lapset. Miehillä ei ole sellaista hoivaamis viettiä (ainakaan kovin monella) kuin meillä äideillä. Kai se on ihan joku luonnon järjestämä juttu. Aikansa ne lasten sairastelut kestää ja sitten helpottaa. Yritä jaksaa! Voin kertoa että ei ole ollut kovin ruusuista kahden infektio-kierteessä olevan alle 3veen kanssa, yksin olen yöt valvonut kun mies vetää toisessa huoneessa unta nuppiin!