miehen kans keskusteltua..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neiti Dina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Neith:
just, miehet on välillä melkosia mulkkuja.. itsekkin noita keskusteluja käyneenä tiedän..

:hug:

Onko tämmöiset miehet ja keskustelut kovinkin yleisiä sitten? Ihmettelen, koska ei meidän ole tarvinnut 15 vuoden aikana koskaan riidellä noin. Eikä koskaan olla haukuttu toisiamme, saatika uhkailtu millään. Onko mulla käynyt vaan mieletön viuhka kun olen tuon miehen löytänyt?

Valitettavasti joskus on tollasia miehiä ja keskusteluja. Ja sen takia niistä monesti tulee exiä :D

Jep. Niitä kokovartalomulkkuja sattuu valitettavasti eteen aina joskus.
Pahinta siinä on ettei se ilmene heti.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Mr Nobody:
Anteeksi, mut en ymmärrä, miks palstalla pitää tuikuttaa tollasii asioita

Mulla esim. on helpompi täällä keskustella asioista, ku voi sen ns. tuntemattomana tehdä. Joko sitten mustuneena tai harmaana. Toki puhun kavereittenkin kanssa, mutta aina sitä ei voi tehhä...

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Neith:
just, miehet on välillä melkosia mulkkuja.. itsekkin noita keskusteluja käyneenä tiedän..

:hug:

Onko tämmöiset miehet ja keskustelut kovinkin yleisiä sitten? Ihmettelen, koska ei meidän ole tarvinnut 15 vuoden aikana koskaan riidellä noin. Eikä koskaan olla haukuttu toisiamme, saatika uhkailtu millään. Onko mulla käynyt vaan mieletön viuhka kun olen tuon miehen löytänyt?

Valitettavasti joskus on tollasia miehiä ja keskusteluja. Ja sen takia niistä monesti tulee exiä :D

Jep. Niitä kokovartalomulkkuja sattuu valitettavasti eteen aina joskus.
Pahinta siinä on ettei se ilmene heti.. :/

Näinpä juuri... Vahinko kerkee monesti sattumaan ennen ku tajuaa tehneensä virheen ja sillon on monesti tosi vaikee lähtee. Mun lähteminen kesti n. 2 vuotta.

Toi lapsen kuullen riiteleminen on ihan helvetin väärin |O Koittakaa nyt jumalauta säästää lapsi tuolta paskalta...

Ja jotain häikkää sun miehelläs nyt on. Meidän ei koskaan oo tarvinu käydä moisia keskusteluja enkä muista mieheni torjuneen mun rakkaudenosoituksia... Oliko teidän aiempi yhteenpalaaminen miehenki mielestä hyvä ratkaisu ja kauanko tästä on?

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Toi lapsen kuullen riiteleminen on ihan helvetin väärin |O Koittakaa nyt jumalauta säästää lapsi tuolta paskalta...

Ja jotain häikkää sun miehelläs nyt on. Meidän ei koskaan oo tarvinu käydä moisia keskusteluja enkä muista mieheni torjuneen mun rakkaudenosoituksia... Oliko teidän aiempi yhteenpalaaminen miehenki mielestä hyvä ratkaisu ja kauanko tästä on?

siitä on nyt 1,5v kun muutettiin takaisin saman katon alle. Ja olihan se alkuun hyvä ratkaisu, mutta sitten mies rupes vaatiin mua opiskelemaan ja töihin, ja se olikin ihan hyvä ratkaisu omasta mielestäni että niin tein. Mut mies sitten ottikin sen jotenki raskaasti, on ollu tosi mustasukkainen mun opiskelukavereista jne. Ja nyt sitten on jotain puoli vuotta ollu tätä ettei saada oikein mitään kontaktia toisiimme.

Mä en tajua miten päin ois pitäny tehdä, kun se nyt syyllistää mua siitä että oon töissä (vuorotyö) ja jos en ois niin syyllistää siitä että joutuu elättään meitä.

Alkuperäinen kirjoittaja siis:
Minkä ikäinen lapsi?

Ja jo kuukausi juhannuksesta, huh huh, minä en ymmärrä että aikuisille ihmiselle on baareissa käyminen tärkeempää kuin koti ja perhe... Meillä käydään baarissa ehkä kerran vuodessa.

No en ymmärrä minäkään. Tosin meillä ei ole lapsia eikä olla baareja harrastettu (ollaan tosin uskovia), mutta ei ole omat porukatkaan niitä tainneet juuri harrastaa kun yhteen menivät, eivätkä ole minkään maan uskovia. Ihanku arkielämä olis jotenkin niin rankkaa ja kestämätöntä, että on pakko päästä nollaamaan tai vähnitäänkin muuten vaan viihteelle.

Jotensakin minusta tuntuu, että tässä tapauksessa voisi olla kyse kyllä masennuksestakin, mutta voisi olla vakavat jutustelut paikallaan jokatapauksessa tuossa tilanteessa :/.

...ite henk.koht en pystyisi jättämään lasta miehen hoiviin jos tuo on kauheessa krapulassa :( mä en ite koskaan käy missään,mut mies senkinedestä(n.3kertaa kuukaudessa vähintään). Mä en jaksa kattoa sitä touhua,joten lapsen kans vietetään viikonloput jossain muualla kuin kotona. En jaksa kuunnella ruikutusta:"mun päätä särkee, ja mun on pahaolo", kun on iteaiheutettua. Välillä miehet on varsinaisia pässejä.

Alkuperäinen kirjoittaja Muusio:
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
Minkä ikäinen lapsi?

Ja jo kuukausi juhannuksesta, huh huh, minä en ymmärrä että aikuisille ihmiselle on baareissa käyminen tärkeempää kuin koti ja perhe... Meillä käydään baarissa ehkä kerran vuodessa.

No en ymmärrä minäkään. Tosin meillä ei ole lapsia eikä olla baareja harrastettu (ollaan tosin uskovia), mutta ei ole omat porukatkaan niitä tainneet juuri harrastaa kun yhteen menivät, eivätkä ole minkään maan uskovia. Ihanku arkielämä olis jotenkin niin rankkaa ja kestämätöntä, että on pakko päästä nollaamaan tai vähnitäänkin muuten vaan viihteelle.

Jotensakin minusta tuntuu, että tässä tapauksessa voisi olla kyse kyllä masennuksestakin, mutta voisi olla vakavat jutustelut paikallaan jokatapauksessa tuossa tilanteessa :/.

ei tässä enää keskustelut auta.

No kyllä mun mielestäni selkeesti sun miehes pitää sua itsestään selvyytenä jonka tunteita, toiveita tai haluja ei tarvitse ottaa omassa elämässä huomioon. Mä en henk.koht. kestäis pidemmän päälle tuollaista elämää, enkä haluais sellaista mallia lapsille parisuhteesta opettaa. Toisaalta tiedän kokemuksesta ettei se ero mikään helppo ja kevytvaihtoehto ole, ja se ottaa välillä aikansa että saa ne lopulliset ratkaisut tehdyksi.

Koita jättää miehen arvostelut omaan arvoonsa koska sä olet niistä huolimatta ihana nainen ja paras äiti lapsellesi, jos miehesi ei sitä tajua niin menetys on ainoastaan hänen! On olemassa miehiä ja parisuhteita joissa ei tarvitse kokea jäävänsä yksin tai kodinhoitajan asemaan :heart:

Äklö mies täytyy sanoa :(

Ja sä kuka moralisoit siintä että ei saa tapella lapsen kuullen, täytyyhän niidenkin oppia että elämä on muutakin kun ainaista hymyä.Se on sit eri juttu kuinka tapellaan! Normaali riitely ei oo pahaksi vaika lapsi sen kuulee, kyllä mekin otetaan yhteen mut ei meillä haukuta/kiroilla lasten kuullen! Eihän lapsi opi koskaan näyttämään omaa pahaa oloa jos kotona pitää olla koko ajan naama hymyssä

Siis nyt kun äiti ei voi väsymyksestään ja hermostuksestaan ja muusta hankalassta enää ls-ilmoituksen pelossa keskustella neuvolassa eikä perheneuvolassa eikä missään niin nytkö tämä uhka tulee koteihin ja tavallisten perheiden aamukahvipuheeseen.

"Kun et tee noin ja toimit näin, niin katsotaanpa kun soitan sossuun susta ja sun tekemisistä älässän?" aika kamalaa retoriikkaa.

Juhannuksesta jo kuukausi? On sekin outoa jos jussina tarve biletellä vaikka pieni lapsi.

aika nuoria taidatte olla. Vaikkei sekään selitä, oltiin mekin 21v kun esikoinen syntyi eikä ikinä ole elämä tollasta ollut, että 2,5 vuotiaalle pitäis vanhempien riitoja selitellä. Kamalaa.

Kuullostaa tosi ahdistavalta suhteelta :( Toivottavasti saisitte asiat järjestymään. Joka ehkä tässä tapauksessa tarkoittaa eroa. Mulla on ollut samantapainen ex, ja oon todellakin onnellinen että on ex, ja etten sen kanssa lapsia tehny .____.

Sitä ei kiinnostanu ku omat menot. Oltiin kun jotain kämppiksiä, juteltiin harvoin, molemmat teki vaan omia juttujaan, yhdessä ei voitu edes kauppaan mennä...

Nykyään onkin paljon parempi mies. Joten uskon, että sä yllätyt todella kun joskus löydät sen oikeen miehen sulle. :heart:

Hyvä, että selitit lapselle (vaikka ikävää se on hänen kuulla riitoja) että isi pyytää anteeksi jnejne.

Kuullostaa aika kurjalta perhe-elämältä; ikävä sanoa näin.

Puhua varmaan pitäis; ehkä jotain pariterpiaa jos kiinnostaa kumminkin jatkaa suhdetta.
pisti silmään kun ap sanoi ettei halua 20 vuoden päästä olla miehen kanssa; sitten kannataa miettiä josko lähtis nyt jo eri teille.

minkä ikänen ukko se on? ettekö puhuneet jo seurusteluaikana mielipiteitänne lapsen hoidosta, kasvatuksesta, raha-asioista ja baarissakäymisistä? oliko pelisäännöt selviä molemmille ennen lapsen saamista, ja mies vaan muutti mielensä? vai oliko näistä asioista edes puhetta? onko hän aina ollut baarikärpänen?

Ap huutaa, korottaa ääntään.... ja sitten se ihmettelee miksi toinen on riidanhaluinen. Kuule kyllä riitoihin tarvitaan aina kaksi. Usein kannattaa olla kriittinen myös omalle toiminnalle!

Anna mennä, saa sitten krapulaisena hoitaa lasta. Ainakaan sun ei tarvi yksin kotona hoitaa lasta kun mies makaa krapulassa.

Oppii olemaan toista kertaa menemättä kun "lastenhoitaja" ei paikalla? :D

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Niin joo, hyvähän se on noin syyllistää ja sitten suuttua ja sillähän sitä voikin sitten kuitata ryyppäämään lähtemisen..
Toivottavasti teidän lapsi ei kuullut/ymmärrä vielä noita juttuja, tosin kyllähän pienikin lapsi vaistoaa jo paljon. :/

mun mies tekee noin kans paitsi ei juo vaan vetää pillereitä vähän extraa...

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:
...ite henk.koht en pystyisi jättämään lasta miehen hoiviin jos tuo on kauheessa krapulassa :( mä en ite koskaan käy missään,mut mies senkinedestä(n.3kertaa kuukaudessa vähintään). Mä en jaksa kattoa sitä touhua,joten lapsen kans vietetään viikonloput jossain muualla kuin kotona. En jaksa kuunnella ruikutusta:"mun päätä särkee, ja mun on pahaolo", kun on iteaiheutettua. Välillä miehet on varsinaisia pässejä.

olitko sinä se tosi huumevastainen? ja alkoholi on sit kuitenki ihan ok... jännää miten ihmiset on sokeita.

Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:
Anna mennä, saa sitten krapulaisena hoitaa lasta. Ainakaan sun ei tarvi yksin kotona hoitaa lasta kun mies makaa krapulassa.

Oppii olemaan toista kertaa menemättä kun "lastenhoitaja" ei paikalla? :D

no eipä oo oppinut olemaan.. ei kauhean kivalta tunnu lähteä töihin ja jättää lapsi kotiin isän kans joka ei jaksa nousta sohvalta ylös.

Ei oo kyse nyt vaan baariin lähtemisestä. Tässä on niin kauhean paljon kaikkea muutakin... ja tosiaan tuo ettei pysty yhtä viikkoa odottaan vaikka mulla ois sitten vapaata ja ois se "lapsenhoitajakin" paikalla.

Yhteistyössä