Alkuperäinen kirjoittaja juu:
No siis miten tän voi tulkita
"Itse en kyllä viitsi miestä vaivata yösyötöillä. Se on mun homma. Meillä mies tuo leivän pääasiassa pöytään, joten hänen kuuluu saada yöt nukkua. On hieman erikoista, että pakotat toisen myös heräämään jos oot itse jo hommaa tekemässä.."
Enkä kyllä ikimaailmassa veisi koliikkia jatkuvasti karjuvaa lasta hoitoon jollekkin toiselle...
Lue uudestaan teksti. "viekää vanhemmat lapset hoitoon". Onko sinun mielestä 2 kuukautta vanha vauva "vanhempi lapsi"? Ja saanen kysyä millä tahdilla teillä oikeen lisäännytään, kun ihminen kyllä normaalioloissa odottelee sen 9 kuukautta suurinpiirtein kersaa.
Ja ei, en kehtaa vaiva miestäni yösyötöllä, jos olen jo itse herännyt syöttämään lasta. Tässähän oli apn tapauksessa kyse. Eri asia jos en olisi herännyt syöttämään lasta ja olisin tyyliin kuolemassa väsymykseen ja pyytänyt, että meniskö mies hoitamaan syötön. Näin olisi ollut fiksumpaa aplta, varsinkin kun hänelle mies ilmeisesti toisen yösyötön melkein joka päivä joka tapauksessa tekee. Eli keskustelua! Mies varmasti suivaantu siitä, että ap oli jo syöttämässä lasta ja sitten rupeskin herättelemään. Samahan se olisi silloin ollut hoitaa homma loppuun.
Lukekaa kunnolla nuo tekstit eikä niissä taas kauan luvatuissa "hormonihöyryissä". Olisi fiksumpaa keskusteluakin, kun aikaisemmat kehtaisivat lukea koko ketjun ja sitten vielä kunnolla muiden vastaukset. Jos jätät sanoja lukematta tekstistä tai kappaleita, niin totta kai asia valkenee hieman eri tavalla.
Huomautan vielä, että lapsia ei ole pakko tehdä yhtään kappaletta. Jos ne yösyötöt on niin vaikeita, niin suosittelen ettei tehdä enää lisää lapsia. Onhan niissä iso homma hoitaa. Ja jos se parisuhde ei kestä yösyöttöjä, niin miten ihmeessä se kestää muutakaan? Kannattaako hankkia lapsia parisuhteenkin uhalla? Koska miten sitten yksinään pärjää, jos ei aiemmin pärjännyt edes yhdessä hoitaen?