Mitä mieltä olette miehen tälläsestä teosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Olin silloin alaikänen mutta seurustelin täysikäsen miehen kanssa. Erään kerran sitte olimme juhlimassa ja menimme miehen luo yöksi kuten oli suunniteltu. Muistan asian niin että aloimme nukkua mutta heräsin yhtäkkiä siihen kun olen alapäästäni paljas ja mies on laittamassa kortsua itselleen. Harrastimme sitten seksiä.

Mietin että olenko nukahtanut kesken touhujen ja mies on päättänyt jatkaa vai eikö ole touhuttu mitään, miestä on alkanut panettaa ja hän on riisunut mut? Emme koskaan puhuneet tästä asiasta enkä ole kertonut tästä kenellekään.

En ole enää vuosiin ollut tuon miehen kanssa.

Mitäs mieltä siitä pitäis olla?
Aika tyypillistä, että teini sammuu ja ukko jatkaa hommia, teini herää mutta sitä jatketaan joko yhteistuumin tai sitten pakottamalla.
Valitettavasti.

Netissähän on ihan sairaat sivutkin näistä tapauksista, kun teinit juo itsensä ihan tööt ja sitten niitä raiskataan ties miten, revitään hiuksista pitkin poikin jne...
Ja nuo sivut on vielä kai ihan lailliset jostain syystä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ethän sinä itsekään tunnu tietävän, mitä on tapahtunut. Anna olla vanhan asian.

Älä todellakaan anna....... sehän vaivaa sun mieltä??? syystä.... ku sille ny on syynsä ettei se sun mielees jääny ihanana kokemuksena....

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Mitäs mieltä siitä pitäis olla?
Aika tyypillistä, että teini sammuu ja ukko jatkaa hommia, teini herää mutta sitä jatketaan joko yhteistuumin tai sitten pakottamalla.
Valitettavasti.

Netissähän on ihan sairaat sivutkin näistä tapauksista, kun teinit juo itsensä ihan tööt ja sitten niitä raiskataan ties miten, revitään hiuksista pitkin poikin jne...
Ja nuo sivut on vielä kai ihan lailliset jostain syystä.

ei ittesä juominen känniin oo rikos...... raiskaus on rikos........

kyl vanhemman miehen kuulus ottaa tossa vastuu tilanteessa ja suojella ei hyväks käyttää nuorta |O

just näin. Tyhmä vanha asia. Mitäpä tuota muistelemaan. mitään elämää suurempaa kun ei tapahtunut kuitenkaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
kirjoitit "harrastimme seksià" , siis monikko eikò niin?

No olin ihan pökerryksissä kun olin kännissä ja just herännyt. En edes tajunnut estellä. Mies laittoi peniksen sisälle enkä vielä siinäkään vaiheessa ollut täysin herännyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:

Ap:n kuvauksen mukaan ei kyllä mitään raiskausta ole tapahtunut.

Niin mutta mies yksin aloittanut touhut? Tai olemme yhdessä aloittaneet, mä sammunut ja mies silti jatkanut? Ei sekään mun mielestä ole oikein.

Alkuperäinen kirjoittaja mur:

just näin. Tyhmä vanha asia. Mitäpä tuota muistelemaan. mitään elämää suurempaa kun ei tapahtunut kuitenkaan...

olikko itte toi mies????

Olen nainen enkä tajua miks ap jauhaa noin vanhaa aika merkityksetöntä asiaa !!!

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:
Olitteko kuitenkin aikaisemmin harrastaneet seksiä?

Mitä se tähän liittyy? Totta kai seurusteleva pari harrastaa seksiä mutta ei se oikeuta panemaan sammunutta kumppania! Tuossahan olisi voinut käydä niin etten olisi edes herännyt ja mies olisi silti pannut.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No olin ihan pökerryksissä kun olin kännissä ja just herännyt. En edes tajunnut estellä. Mies laittoi peniksen sisälle enkä vielä siinäkään vaiheessa ollut täysin herännyt.

anteeksi jos utelen, mutta miksi vasta nyt otat asian puheeksi?

Tuli mieleen tämä asia taas kun täällä noita raiskausjuttuja pyörii.

Niin mutta mies yksin aloittanut touhut? Tai olemme yhdessä aloittaneet, mä sammunut ja mies silti jatkanut? Ei sekään mun mielestä ole oikein.

olette ollu kumpiki kännis ja yhdes aloittaneet , sit sä oot sammunu hetkeks ,mut heränny ja ootte sit taas jatkanu yhteistuumin.
ehkäpä se mieskään ei känninsä takia tajunnut että olit hetken "pois pelistä".

Alkuperäinen kirjoittaja möö:
Syytteenkö aattelit ukolle nostaa vai miksi tätä nyt märehdit ?
tuskin onnistuu VUOSIEN jälkeen

En ajatellut nostaa syytettä mutta kai mä nyt saan miettiä mua vaivaavaa asiaa! Tämä palsta on niin kummallinen että aina saa ap syyt niskoilleen!

Ittestä tuntuu tosi pahalta et aika muka tossa tekis teosta merkittömän...... ei se aika sen pahuutta poista....varsinkin jos jääny käsittelemättä sillon toi?? kyl ne asiat pitää ainaki omassa päässä käsitellä jos ne on jääny vaivaa....

Tuli mieleen tämä asia taas kun täällä noita raiskausjuttuja pyörii.

en tiedà miltà sinusta tuntuiu, mutta luulen ettà jos olist tuntenut itsesi uhriksi, olisit reagoinut aiemmin, mutta samalla tiedàn ettà ihmimieli on yllàtyksellinen

Ootte te merkillisiä, hyväksikäyttö aika merkityksetön asia?
Eihän se ole merkityksetön, jos se mielessä on. Oliko teillä pidempi suhde (ennen/jälkeen) tän tapauksen? Seksin pitäisi olla molemminpuolista, kyllä sammuneen kanssa sekstailu on varsin yksipuolista!

Alkuperäinen kirjoittaja endie:

olette ollu kumpiki kännis ja yhdes aloittaneet , sit sä oot sammunu hetkeks ,mut heränny ja ootte sit taas jatkanu yhteistuumin.
ehkäpä se mieskään ei känninsä takia tajunnut että olit hetken "pois pelistä".

Kun en mä ole pakosta mitään seksitouhuja aloittanut vaan alkanut heti nukkumaan. Mähän kirjotin että mies on saattanut riisua mut alasti.

Yhteistyössä