Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Ja lisän vielä: vastaten sinun alkuperäiseen kysymykseen, että mitä olen mieltä miehen sellaisesta teosta: en oikein mitään. Tekstistasi ei selviä, oletteko aloittaneet puuhat yhteistuumin vai ette, et ole itsekään siitä varman. Et ole vastustanut siinäkään vaiheessa, kun olet tajunut, mistä on kyse, eli olet antanut luvan seksiin. Mieshän olisi saattanut lopettaa puuhat, jos olisit sanonut, että EI. Eli näkisin, että pari on yhteistuumiin harrastanut seksiä ja sehän on ihan OK
Mä kirjotin tuonne jo aiemmin että mä olin kännis ja aivan pökerryksissä juuri heränneenä! En edes kunnolla tajunnut mitä tapahtuu kun mies jo oli sisällä!
Mutta okei mun oma vika kun te kerran niin sanotte! Haistakaa paska koko palsta!

ei kukaan ole sinua syyllistänyt. mutta kyllä sun jutuista saa sen kuvan, että et kuitenkaan ole varma itsekään mitä tapahtui, mutta haluat jotenkin uskoa siihen pahimpaan mahdolliseen skenaarioon.
kuitenkin sitten tuolloin osallistuit seksiin ,joten en ihan näe heti, miten se olisi "raiskaus" tai edes hyväksikäyttö ,jos se on lopulta kuitenkin yhteistuumin tehty.