Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22328663:Riippuu siitä, kumpi lapsistani. Jos tytär, niin loukkaantuisin. Jos poika, niin ajattelisin, että jaahas.
Periaatteessa ei asialle väliä missä naimisiin menevät/menivät, mutta minusta vanhempien olisi pitänyt tietää asiasta, jos suuri joukko kavereitakin tiesi asiasta ja sitten vaan nauraa hihiteltiin kun tärkeämmät ihmiset olivat vailla tietoa. Mutta joo tiesin että tämä asia ei niin itsestään selvää ole kaikille, että toiset siis hyväksyy asian ihan lunkisti ja toisille se taas on vaikeampi asia. Itse lukeudun jälkimmäiseen ryhmään.
Mä ajattelen poikani kohdalla kuten Hopss tuossa ylempänä sanoi, että avoliitolla ja avioliitolla on vain juridinen ero. Tyttäreni kohdalla tiedän, että hänelle avoliitolla ja avioliitolla on muutakin eroa.Periaatteessa ei asialle väliä missä naimisiin menevät/menivät, mutta minusta vanhempien olisi pitänyt tietää asiasta, jos suuri joukko kavereitakin tiesi asiasta ja sitten vaan nauraa hihiteltiin kun tärkeämmät ihmiset olivat vailla tietoa. Mutta joo tiesin että tämä asia ei niin itsestään selvää ole kaikille, että toiset siis hyväksyy asian ihan lunkisti ja toisille se taas on vaikeampi asia. Itse lukeudun jälkimmäiseen ryhmään.
Periaatteessa ei asialle väliä missä naimisiin menevät/menivät, mutta minusta vanhempien olisi pitänyt tietää asiasta, jos suuri joukko kavereitakin tiesi asiasta ja sitten vaan nauraa hihiteltiin kun tärkeämmät ihmiset olivat vailla tietoa. Mutta joo tiesin että tämä asia ei niin itsestään selvää ole kaikille, että toiset siis hyväksyy asian ihan lunkisti ja toisille se taas on vaikeampi asia. Itse lukeudun jälkimmäiseen ryhmään.