ihmisiä, jotka täällä jatkuvasti kyselette mitä mieltä siitä ja tuosta?
missä hiivatissa teidän oma tahtonne ja mielipiteenne on??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:ihmisiä, jotka täällä jatkuvasti kyselette mitä mieltä siitä ja tuosta?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mitä mieltä olet tylsistä ihmisistä? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:ihmisiä, jotka täällä jatkuvasti kyselette mitä mieltä siitä ja tuosta?
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:ihmisiä, jotka täällä jatkuvasti kyselette mitä mieltä siitä ja tuosta?
no niin miekin oon todennut tässä palstaa seuranneena että sie oot varsin TYHM.. ihminen)))
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Saako sinulta kysyä 100% mielipiteen saappaista? :saint:
Mä en luota edes itseeni 100%:sti. Jo Visa-laskuni kertoo sen, ettei mun kannatakaan luottaaAlkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mitä mieltä olet tylsistä ihmisistä? :saint:
tykkään sellaisista ihmisitä jotka seisovat sanojensa takana, tylsistäkin
pidän ihmissitä joihin voi luottaa 100%
Ja itse kysymykseen, ihminen luo itse tyhmyytensä ja sen vaikutuksen muuhun ympäristöön
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Saako sinulta kysyä 100% mielipiteen saappaista? :saint:
?
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Saako sinulta kysyä 100% mielipiteen saappaista? :saint:
?
Ei siis saa, olet siis yhtä tylsä, kuin minäkin. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Saako sinulta kysyä 100% mielipiteen saappaista? :saint:
?
Ei siis saa, olet siis yhtä tylsä, kuin minäkin. :saint:
laitappa saappaista kuva, niin voidaan porukalla ruotia, onko in vai out? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Oletko koskaan tullut ajatelleeksi, että joskus on ihan hyväkin luoda tietty tyhmyyden ilmapiiri ympärilleen, sillä säästää itseltään paljon vaivannäköä?