Mitä mieltä miehistä joilla sellainen kuoppa leuassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miehellä on ja meidän neljällä pojalla,ei tosin samanlainen kuin tuossa kuvassa.Kahdella tytöllä ei ole.Miehen isällä ja veljellä ja veljen pojalla on kanssa.Siis jostain syystä periytyy vaan pojille suvussa.

Se on persikkakuoppa, hymykuoppa leuassa, josta monet on kateellisia! Niin miehekäs ja persoonallinen juttu kasvoilla! Pillunaamoja on ne, jotka kehtaa tollasta kieltä käyttää! Katsokaa Ben Affleckin ja John Travoltan kuoppaa ja lopettakaa olemasta itse persenaamoja! Kamoon! Kaikkea hyvää. :)

Maapallon komeammillakin miehillä on kuoppa. Maailman komeimmat miehet, näyttelijät Ben Affleck etc. Ei ihme, että aiheuttaa ihastusta kuopat! Monet maksaakin siitä jenkeissä, mut aito kuoppa on aito kuoppa! Joten kuka haukkuu ja ketä? Kysympä nyt taas?

Siis nyt juma*auta lopettakaa jo. Tää koko kaksplus on aina täynnä näitä ''hyii miehellä sitä'' ''hyi miehellä tätä''...Te nyt ette tykkää MISTÄÄN. Kuvitellaanpas että vastaan tulee täysin kuuma pakkaus, joka aluksi kelpaa hyvin teille, mutta sitten selviää että sillä on lapsena murtunut vaikka pikkuvarvas ja sen vuoksi vähän vinossa, niin ykskaks ei kelpaakaan koko mies! Te ootte kyl pinnallisimpia ihmisiä mitä maapallo kantaa. Ootte varmaan niin rumia itse, eikun anteeks, te OOTTE niin rumia itse että pitää ettiä muista vikoja ehtimiseen.

Siis...jonku kuopan takii ei joku kelpaa. IIK KAMALAA.

cary_grant.jpg

Jumalauta jätkällä pallit leuvassa.

Miehellä on ja meidän neljällä pojalla,ei tosin samanlainen kuin tuossa kuvassa.Kahdella tytöllä ei ole.Miehen isällä ja veljellä ja veljen pojalla on kanssa.Siis jostain syystä periytyy vaan pojille suvussa.

Ei välttämättä piirteet periydy isältä pojalle.Minun isäni oli nuorena punatukkainen,mutta me lapset oltiin melkein kaikki ruskeatukkaisia.Oletetaan että poika olisi ollut sitten punatukkainen,jos olisi ollut veli?Minä kuulemma perin isoisäni nenänpiirteen,hyvin voimakas nenä.Kukaan muu perheemme lapsista ei saanut samanlaista nenää.Siskoni silmien väri poikkesi muista sisaruksista ja oli peruja isoäidiltämme.Geeniperimät voivat tulla pitkälle edesmenneestä suvusta,joten mitä pitää vauhkoa onko samoja piirteitä kuin lapsen isällä?Suvuissa on myös paljon sairauksiakin-joten olkaamme onnellisia terveistä lapsistamme!

Mun miehellä ja toisella pojalla on kuoppa leuassa, tosin tän tyylinen:
1381900673_620x0_uusi_ridge_n.jpg

Joskaan ei yhtä syvä kuin tolla miehellä.

Ei mulla oikeestaan oo mitään mielipidettä muuten mutta kovin voimakkaasti erottuva kuoppa, ja varsinki ton ketjun ekassa kuvassa olevan kaltainen kuoppa, on jonkin verran häiritsevän näköinen.

Yhteistyössä