?
??
Vieras
Mielestäni varatun ja sinkkumiehen käytös eroaa ainakin jollakinlailla toisistaan, vaikka teidän mielestänne ei näytä eroavan.. Anyway, on tätä ketjua ihan hauska lukea teidän juttujenne ansiosta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Mielestäni varatun ja sinkkumiehen käytös eroaa ainakin jollakinlailla toisistaan, vaikka teidän mielestänne ei näytä eroavan.. Anyway, on tätä ketjua ihan hauska lukea teidän juttujenne ansiosta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei nuo pidä paikkaansa. mä en ole edes mukava, tahallaankaan :/
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei nuo pidä paikkaansa. mä en ole edes mukava, tahallaankaan :/
pus pus![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei nuo pidä paikkaansa. mä en ole edes mukava, tahallaankaan :/
pus pus![]()
sä olet parantumaton![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei nuo pidä paikkaansa. mä en ole edes mukava, tahallaankaan :/
pus pus![]()
sä olet parantumaton![]()
Kaikkeen ei ole lääkettä...