g; Mitä mieltä olet pitkähiuksista miehistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Googleheimen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hot hot hot ! :) oma mies lyhythiuksinen "kiltti poika) mutta pitkät hiukset tai kalju ja tatskoja..aah. vin diesel tai antonio banderas "veren vangeissa".. niin hyvää ettei sanotuksi saa :D

fridalarge222.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Toi kuvan äijä oli :x

Mutta kyllä joillekin pitkät hiukset sopii. Hyvin monella vaan on vaaleat ja sellaiset hapsut, että huonoa tekee...

Joo sellaiset on kauheat :$ Omalla on tummat ja paksut täydellisessä kunnossa olevat hiukset... Oon hirmu kateellinen niistä enkä ole vieläkään onnistunut saamaan omiani yhtä hyvään kuntoon, enkä varmaan saa :/

No minusta Marco Hietalalla on ihanat pitkät hiukset, ja äijämäinen olemus muuten, kun taas se pikkutyyppikosketinsoittaja mikä sen nimi Tuomas jotain, niin on ihan kamala, ja sen hiukset ovat yhtä seksikkäät kuin Michael Jacksonin pitkät hiukset oli. Joten riippuu mistä roikkuu.

Eikö kellään toisella nouse mieleen mitään tiettyä mielleyhtymää? Mulle pitkähiuksinen nuori mies = kreikkalainen jumala ja jotenkin siitä hyppään Kailaan runoon (yksi editointi, alkuperäinen sana tytär korvattu sanalla poika):

"Pien ihanaiseni, vuoteellain
olet ollut alaston.
Minä syntimme muistoa laulussain
en kiellä; se kaunis on.

Ja kun silmäni suljen, päivin öin
näen vartalos vieläkin,
ihos kuultoa, poveas ikävöin
ja syntiä, suloisin.

Ja aina, kun olet lähelläin
ja suutas suutelen,
minä tunnen kanssasi kylpeväin
pyhiss' aalloissa Gangeksen.