...joka on 25v ja asuu himassa, eikä aiokaan muuttaa pois, koska vanhemmat maksavat hänen elämisensä kun asuu heidän luonaan. Äitinsä on sanellut tiukat säännöt: tyttöjä ei saa tuoda yökylään B)
Miehekästä? :xmas:
Miehekästä? :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Käske muutta pois kotoa.Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mun tekisi mieleni kuristaa se, koska se rajoittaa nyt eräällä tavalla mun sosiaalista elämääni olemalla tommonen helvetin vässykkä.
Et vaan tunnusta. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Niin ja EI, minä en ollut menossa sinne yöksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Peräkammarinpoika?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mun tekisi mieleni kuristaa se, koska se rajoittaa nyt eräällä tavalla mun sosiaalista elämääni olemalla tommonen helvetin vässykkä.
Alkuperäinen kirjoittaja pikkiriikkinen:Kuulostaa ihan mun entiseltä poikaystävältä=)
Oli sillon 20v kun seurustelin hänen kanssaan.Äiti oli sairaanhoitaja ja meni kuudeksi aamulla töihin mutta silti aamuisin duunasi tälle hunsvotille aamupalan valmiiksi jääkaappiin.Kun poika sitten puolenpäivän aikaan heräili niin kehtasi kiukutella vielä että pahoja leipiä on äiti tehnyt.
Perunat kuorittiin valmiiksi ja kuvitteli että minäkin niin tekisin...ja juu, en tehnyt...annoin kenkää=)