Mitä mieltä miehestä...

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
...joka on 25v ja asuu himassa, eikä aiokaan muuttaa pois, koska vanhemmat maksavat hänen elämisensä kun asuu heidän luonaan. Äitinsä on sanellut tiukat säännöt: tyttöjä ei saa tuoda yökylään B)

Miehekästä? :xmas:
 
Kuulostaa ihan mun entiseltä poikaystävältä=)
Oli sillon 20v kun seurustelin hänen kanssaan.Äiti oli sairaanhoitaja ja meni kuudeksi aamulla töihin mutta silti aamuisin duunasi tälle hunsvotille aamupalan valmiiksi jääkaappiin.Kun poika sitten puolenpäivän aikaan heräili niin kehtasi kiukutella vielä että pahoja leipiä on äiti tehnyt.
Perunat kuorittiin valmiiksi ja kuvitteli että minäkin niin tekisin...ja juu, en tehnyt...annoin kenkää=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Peräkammarinpoika? :whistle:

Juu. Sanoo että asuu kotona, koska jos muuttaisi pois niin a)netti ei toimisi heti, voisi joutua olemaan pari viikkoa ilman nettiä ja b)ei olisi rahaa ostella pelejä ja c)yksiöt ovat liian pieniä hänelle ja kaksiot liian kalliita :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkiriikkinen:
Kuulostaa ihan mun entiseltä poikaystävältä=)
Oli sillon 20v kun seurustelin hänen kanssaan.Äiti oli sairaanhoitaja ja meni kuudeksi aamulla töihin mutta silti aamuisin duunasi tälle hunsvotille aamupalan valmiiksi jääkaappiin.Kun poika sitten puolenpäivän aikaan heräili niin kehtasi kiukutella vielä että pahoja leipiä on äiti tehnyt.
Perunat kuorittiin valmiiksi ja kuvitteli että minäkin niin tekisin...ja juu, en tehnyt...annoin kenkää=)

:o :laugh: :laugh:
 
Voi hemmetti. Ja tuollaisia on paljon, ja vanhempiakin, jotka asuu esim. "yksinhuoltaja"äidin kanssa ja äiti tietty kituuttaa maksaen vuokrat ym. ja pojan ei mitään tarvi tehdä, tietenkään |O
 

Yhteistyössä