Voi hemmetin hemmetin hemmetti.... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tässä minun pieni tarinani...

Olen yh, rakastuin ihanaan mieheen. Kaikki oli hyvin tai ei nyt ihan kaikki. Mies on yli 30v ja asuu kotona. Mun piti salata lapseni. En saanut heistä puhua hänen vanhemmilleen. He voisivat kuulemma estää tai kieltää koko seurustelun. Mies ei halunnut muuttaa pois kotoa. Olimme olleet yhdessä n.6kk kun minua alkoi todellakin vaivaamaan se salailu. Hän sanoi, että kesällä kertoo asian. Tuli kesä ja kysyin et koska kertoo. Joskus myöhemmin.

Hän ei ymmärtänyt lainkaan miltä minusta tuntui. Sanoin et kerron itse jos hän ei kerro. Hän sitten kertoi. Vanhemmat ei sanoneet aluksi mitään mutta n.viikon kuluttua sanoivat että maksavat pojalleen jos jättävät minut. Sitä ennen jätin miehen koska en halunnut enää häntä edes nähdä. Tiesin, että hän olisi tehnyt joka tapauksessa niin kuin vanhempansa halusivat.

Nyt siis erosta aikaa n.3viikkoa. Olimme yhdessä n.9kk. Mietin vain et miksen jättänyt häntä jo aikaisemmin tai miksen vaatinut häntä kertomaan asiaa jo aiemmin. Se olisi pitänyt tehdä ennen kuin hän tutustui lapsiini. Harmittaa, kaduttaa, vit*ttaa.

Pakko vaan sen verran sanoa, että mä olisin kyllä lopettanut jutun jo alkuunsa kahdesta syystä; en koskaan suostuisi "kieltämään" lastani ja ei tuon ikäisen miehen pitäisi enää asua äireen ja iskän helmoissa...ja vielä totella heitä tuolla tavalla!

Ei muuten tulis miehen takia (tai muutenkaan) jättää kertomatta, et mulla on lapsia. Tommosta tohvelieläintä ei kannata kovin kauaa surra. Jos ei 30v oo saanu napanuoraa vanhempiinsa ees pikkasen löysemmälle, niin ei kannata kauheesti aikaa tuhlata.

:hug: Aina se ero kirpasee. Mut parempi tulee varmana vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja YH-myös:
iIhmettelen kyllä ihan ekaks sua!Mä en ikinä suostuis oman lapseni kieltäjäks;ja kotona asuva aikamies...EEEIIIIIIII!

Ihmettelen kyllä itsekin asiaa. Ajattelin aluksi et on aivan sama vaikka ei ukon vanhemmat lapsista tietäisikään. Sitten se kuitenkin alkoi tuntumaan pahalta. Kai rakkaus teki sokeaksi alussa etten ajatellut asiaa. Joopa joo, perintöä odotellessa täytyy olla kiltti vanhemmilleen. Siksi on sellainen. Mutta loppujen lopuksi se ukko oli ihan täysin pimee. Oli kyllä kiltti ja hellä mutta outo.

minulla olisi tökkinyt jo alkuunsa jos kuulisin 30v asuvan vielä KOTONA? Siinä vaiheessa alkaisin jo miettimään mitä siellä miehen korvienvälissä on.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
minulla olisi tökkinyt jo alkuunsa jos kuulisin 30v asuvan vielä KOTONA? Siinä vaiheessa alkaisin jo miettimään mitä siellä miehen korvienvälissä on.

Kyllä minäkin mietin asiaa jo heti ekalla tapaamisella mutta en pitänyt sitä ongelmana.

Ymmärtäsin ehkä, jos vielä opiskelija (opinnot jostain syystä pitkittyny) ja asuu pääkaupunkiseudulla. Muuten en juuri ihmettele vanhempien asennetta - heille oma poika on se sama teini, joka roikkuu kotona syömässä ja pesettämässä pyykkinsä eikä suinkaan yhtäkkiä (vieraitten) pienten lasten isä. Mutta ns. outouden takia epäilyttäs alkuunsa..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ymmärtäsin ehkä, jos vielä opiskelija (opinnot jostain syystä pitkittyny) ja asuu pääkaupunkiseudulla. Muuten en juuri ihmettele vanhempien asennetta - heille oma poika on se sama teini, joka roikkuu kotona syömässä ja pesettämässä pyykkinsä eikä suinkaan yhtäkkiä (vieraitten) pienten lasten isä. Mutta ns. outouden takia epäilyttäs alkuunsa..

=) Ollut työelämässä jo 15v että ei ole opiskelujen takia kotona niin ja maalla asuvat.
On asunut kahden eri tyttösen kanssa siinä vanhempiensa talossa. Toisen kanssa jokusen kuukauden ja toisen kanssa liki vuoden. Molemmat suhteet päättyivät eroon vanhempien käskystä.

=) Ollut työelämässä jo 15v että ei ole opiskelujen takia kotona niin ja maalla asuvat.
On asunut kahden eri tyttösen kanssa siinä vanhempiensa talossa. Toisen kanssa jokusen kuukauden ja toisen kanssa liki vuoden. Molemmat suhteet päättyivät eroon vanhempien käskystä.

Oho.. Näinköhän pääsee lähtee ikinä. Vai onko kenties maatilan jatkaja? Sillon tuo on valitettavan ymmärrettävä, joskin erittäin vanhanaikanen tapa.. Ehkä ei sulle paras mahdollinen vaihtoehto ois ollukkaan. Tosin säälittää vähän, että nykyaikana vieläkin eletään noin..

Alkuperäinen kirjoittaja yh:
Alkuperäinen kirjoittaja Sitku:
Vanhemmilla liian kovat kriteerit. Voi jätkä parkaa. Ei tommosiin kannata aikaa tuhlata.

:o siis onko yh jotenki siel tason häntäpäässä???

No jos poika asuu vanhemmillaan edelleen ja vanhemmat pitää sitä edelleen "omana pikku teininään" niin kyllä ne lapset tyttöystävällä on aika kova paikka.

Vanhemmilla liian kovat kriteerit. Voi jätkä parkaa. Ei tommosiin kannata aikaa tuhlata.

No jos poika asuu vanhemmillaan edelleen ja vanhemmat pitää sitä edelleen "omana pikku teininään" niin kyllä ne lapset tyttöystävällä on aika kova paikka.

juu mut siis tarkoitin, et jos on kovat kriteerit niin eikö yh mahdu siihen joukkoon jossa on kovatasoisia ja täytetään kovatki kriteerit??

juu mut siis tarkoitin, et jos on kovat kriteerit niin eikö yh mahdu siihen joukkoon jossa on kovatasoisia ja täytetään kovatki kriteerit??

Kyllähän muuten, mut jos niihin "koviin kriteereihin" kuuluu ns. perinteinen ydinperhe eli vaan pariskunnan omat biolapset niin sitten tilanne mutkistuu ja uskosin, et maalla (ja jos vielä on vanhat +65-v. vanhemmat) voi tilanne olla just tuo..

Yhteistyössä