Mitä mieltä miehestä joka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oudon miehen vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala Amalia:
Onko niitä pelle-miehiä ihan oikeasti vielä olemassa jotka hokevat tuota "mää en kyllä kondomia käytä!" ? Jestas. Ja sitten vielä liuta jotakin naurettavia perusteluja päälle.

No oletko itse käyttänyt? Sä et todennäköisesti pysty sanomaan miltä se kortsu tuntuu! Katsos kun joillekin se vaan on mahdoton kapistus.
Mutta anteeksi, sinähän olit niin kaikkitietävä että tiedät KAIKKIEN miesten anatomian ja että KAIKKI varmasti pystyvät kortsua käyttämään.
Onko tälläsiä pelle-naisia todellakin olemassa?????

Oletko kokeillut minipillereitä? Niissähän ei ole samalla tavalla hormonia kuin yhdistelmäpillereissä. Entäs ehkäisyruiske tai -rengas? Niissä kuulemma hormonia vähemmän, en tosin kovin hyvin tiedä näistä.. Valistakaa viisaammat jos meni väärin :wave:

Mä ymmärrän täysin jos mies ei halua käyttää kondomia.Valitettavasti se on nykypäivänä ainoa vaihtoehto miehelle ja naiselle taas löytyy moniakin vaihtoehtoja.Miksi sinä et voi käyttää ehkäisyä?[/quote]

niin kun tuossa jo sanoin että terveydellisistä syistä, joihin en nyt rupea yksityiskohtia luettelemaan, mutta mikään missä on vähänkään hormonia niin ne ei käy, ja ei myöskään kuparikierukka. olen käynyt vaihtoehdot läpi ja niin se vaan on että ehkäisy kaatuu miehen päälle. on aika paska tilanne meillä ja se siitä tuskin muuttuu, kun mies ei sitä kumia suostu käyttämään. joten kai se minun pihtailu jatkuu ja mies on aivan sekona. ja niin kun sanoit on hänen oikeutensa sanoa että ei halua käyttää kumia, mutta sitten on otettava se vastuu jos sattuisin raskaaksi tulemaan, mutta kun siihenkään ei kuulemma kykene...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Onko niitä pelle-miehiä ihan oikeasti vielä olemassa jotka hokevat tuota "mää en kyllä kondomia käytä!" ? Jestas. Ja sitten vielä liuta jotakin naurettavia perusteluja päälle.

No oletko itse käyttänyt? Sä et todennäköisesti pysty sanomaan miltä se kortsu tuntuu! Katsos kun joillekin se vaan on mahdoton kapistus.
Mutta anteeksi, sinähän olit niin kaikkitietävä että tiedät KAIKKIEN miesten anatomian ja että KAIKKI varmasti pystyvät kortsua käyttämään.

No aika pelle mies jos ei halua käyttää kortsua, mutta vauvaa ei saa tulla. Olen mäkin ollut miesten kanssa jotka ei tykkää käyttää kortsua, mutta ovat sitä kuitenkin pitkin hampain käyttäneet.

Mutta kyllä se mies tuntuu paremmalta kun sillä ei ole sitä kortsua :whistle: :D

Jos ap ei voi käyttää hormonallista ehkäisyä eikä mies käytä kortsua, niin mitä vaihtoehtoja jää? Keskeytetty yhdyntä? Se ei kyllä ole mikään luotettava keino.

Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Mä vielä tyrkytän niitä minipillereitä, ootko aapee niitä kokeillut? Saattaisivat olla apu teille :)

en ole kokeillut, kun lääkärit ei minulle suostu antamaan, koska myös ne sisältävät hormonia, vaikkakin pienen määrän, mutta liikaa minulle.

Alkuperäinen kirjoittaja eikös tää olis järkevintä:
jos miehelläs on noin tiukka asenne asiaan niin miksei se sit tee vasektomiaa??

arvaa vaan mitä kaikkea olen ehdottanut, mutta kun voi ihminen olla niin tyhmä ja vaikea että ei suostu, niin minkäs teet. eipä muuta kuin olla "kamala pihtari"

Ok. No hyvä että olette ottaneet selvää kaikista vaihtoehdoista. Sitten mä suosittelisin joko miehen tyytymään kumiin tai sitten sun vaihtamaan miestä :|

Just tuota jälkimmäistä mäkin ajattelin ehdottaa

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja eikös tää olis järkevintä:
jos miehelläs on noin tiukka asenne asiaan niin miksei se sit tee vasektomiaa??

arvaa vaan mitä kaikkea olen ehdottanut, mutta kun voi ihminen olla niin tyhmä ja vaikea että ei suostu, niin minkäs teet. eipä muuta kuin olla "kamala pihtari"

kerro sille miehelles, että palstalaisten tuomio on selvä:
tyhmä äijä ---> vaihtoon!

Ok. No hyvä että olette ottaneet selvää kaikista vaihtoehdoista. Sitten mä suosittelisin joko miehen tyytymään kumiin tai sitten sun vaihtamaan miestä :|

niinpä... on tuo toinenkin vaihtoehto mielessä käynyt, mutta kuitenkaan en erota haluaisi. no katsotaan nyt mitä tästä seuraa, ja kiitos ehdotuksistasi.:)

No, mä en varmaan semmosen miehen kans seksiä harrastas. Jos ite en vois ehkäsyä käyttää, olisin sit mieluummin ilman seksiä, kuin että tulisin vahingossa raskaaksi ja joutuisin tekemään abortin. Se kai olisi ainoa vaihtoehto, jos mies ei lapsia haluais, päätyä aborttiin tai erota?

Meilläkään ei kortsu toimis, kummankaan mielestä siis, onneks voin ite käyttää muita systeemejä. Mutta jos en vois, niin sit pitäs vaan päättää, et lapsiluku on täynnä (tai tehdä vielä lapsi jos haluaa) ja sterilisaatio jommalle kummalle.

Mutta kuka siitä seksistä nauttii ees, jos pelko raskaaksi tulemisesta vaivaa kumpaakin aina kun pitäs NAUTTIA jostain??

Kortsut on persiistä! Mulla menee heti halut jos joutuu kortsulla oleen, miehestä se tuntuu varmaan yhtä inhalta. Eihän se kaikkia häiritte, mut mulla tulee haavoja ja kuivuu koko toosa kortsujen kans. Eikö tosiaan mikään ehkäsymuoto sovi sulle?

Hitsin hankala tilanne oikeesti. Mä en myöskään voi edes harkita muuta ehkäisyä kuin kondomia ja oltais kyllä aikalailla pulassa jos mies ei suostuisi kumia käyttämään.

Mutta tiedän myös että monelle miehelle tuon kortsun kanssa pelaaminen on ihan oikeesti kaameaa. Siis jopa niin että erektio kaatuu siihen.

Tuli vaan mieleen että suostuisko miehesi kokeilemaan erilaisia kortsuja? Niissäkin kun on eroja... ja entäs sitten se naisten kondomi?

En tiedä miehestäsi, mutta välttämättä tuo ei ole puhdasta itsekkyyttä, vaan se kondomi ihan oikeesti saattaa olla tosi vaikea joillekin miehille.

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
No, mä en varmaan semmosen miehen kans seksiä harrastas. Jos ite en vois ehkäsyä käyttää, olisin sit mieluummin ilman seksiä, kuin että tulisin vahingossa raskaaksi ja joutuisin tekemään abortin. Se kai olisi ainoa vaihtoehto, jos mies ei lapsia haluais, päätyä aborttiin tai erota?

Meilläkään ei kortsu toimis, kummankaan mielestä siis, onneks voin ite käyttää muita systeemejä. Mutta jos en vois, niin sit pitäs vaan päättää, et lapsiluku on täynnä (tai tehdä vielä lapsi jos haluaa) ja sterilisaatio jommalle kummalle.

Mutta kuka siitä seksistä nauttii ees, jos pelko raskaaksi tulemisesta vaivaa kumpaakin aina kun pitäs NAUTTIA jostain??

no siinä ne vaihtoehdot olisi jos raskaaksi tulisin. niin ja kyllä seksi on hiipunut ihan olemattomiin, juuri sen takia koska pelkään, ja itseäni ei kiinnosta tippaakaan. ja sitähän mies ei ymmärrä. ei se pelko hänen nautinnostaan ole pois, on vaan tyytyväinen kun joskus saa. ja ei hän vissiin sitä "vahinkoa" pelkää koska automaattisesti abortti olisi ainoa vaihtoehto hänelle... ei vaan tajua että kuka sen joutuisi tekemään.

:laugh: Nyt TODELLAKIN osuit asian ytimeen! Tosiaankin, tiedän kaikkien miesten anatomian. Ainakin jos se nyt alaosaston kohdalla edes suurin piirtein tarkoittaa normaalia kikkeli-kivespussi -määritettä. Anatomisista poikkeavuuksistakin tiedän aika paljon. Allergiaan, yliherkkyyteen yms. liittyvästä en edellisessä mielipiteessäni tietääkseni edes puuttunut.

no siinä ne vaihtoehdot olisi jos raskaaksi tulisin. niin ja kyllä seksi on hiipunut ihan olemattomiin, juuri sen takia koska pelkään, ja itseäni ei kiinnosta tippaakaan. ja sitähän mies ei ymmärrä. ei se pelko hänen nautinnostaan ole pois, on vaan tyytyväinen kun joskus saa. ja ei hän vissiin sitä "vahinkoa" pelkää koska automaattisesti abortti olisi ainoa vaihtoehto hänelle... ei vaan tajua että kuka sen joutuisi tekemään.

Vaikee tilanne.... Itse en ole mikään abortin vastustaja henkeen ja vereen, mutta ehkäisykeino se ei kyllä ole, ja se tarvitsisi miehesikin tajuta...

Oletko itse sitten miettinyt sterilisaatiota? Vaikka MUN mielestä on väärin parisuhteessa, jos SÄ joudut kaiken kokemaan ja tekemään, miehes ei suostu mihkään, mut seksiä pitää kyllä saada...

Tai sit pitää jättää varsinaiset yhdynnät pois, ja keskittyä muihin seksin muotoihin, sitähän nyt voi harrastaa vaikka millä tavalla...?

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Kortsut on persiistä! Mulla menee heti halut jos joutuu kortsulla oleen, miehestä se tuntuu varmaan yhtä inhalta. Eihän se kaikkia häiritte, mut mulla tulee haavoja ja kuivuu koko toosa kortsujen kans. Eikö tosiaan mikään ehkäsymuoto sovi sulle?

ei valitettavasti sovi, voi kun sopisikin, niin ei tilanne olisi näin hankala. olen lääkärien kanssa käynyt vaihtoehdot läpi, ja tuomio oli että ei mikään sovi.:(

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:

No aika pelle mies jos ei halua käyttää kortsua, mutta vauvaa ei saa tulla. Olen mäkin ollut miesten kanssa jotka ei tykkää käyttää kortsua, mutta ovat sitä kuitenkin pitkin hampain käyttäneet.

Mutta kyllä se mies tuntuu paremmalta kun sillä ei ole sitä kortsua :whistle: :D

Jos ap ei voi käyttää hormonallista ehkäisyä eikä mies käytä kortsua, niin mitä vaihtoehtoja jää? Keskeytetty yhdyntä? Se ei kyllä ole mikään luotettava keino.

Jos tohon keskeytettyyn liittää sen siittiöitä tuhoavan vaahdon.. ja muuta vastaava hormonitontakin taitaa olla.. luin jostain..

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:

ei valitettavasti sovi, voi kun sopisikin, niin ei tilanne olisi näin hankala. olen lääkärien kanssa käynyt vaihtoehdot läpi, ja tuomio oli että ei mikään sovi.:(

No jo on hankala tilanne :/

Vaikee tilanne.... Itse en ole mikään abortin vastustaja henkeen ja vereen, mutta ehkäisykeino se ei kyllä ole, ja se tarvitsisi miehesikin tajuta...

Oletko itse sitten miettinyt sterilisaatiota? Vaikka MUN mielestä on väärin parisuhteessa, jos SÄ joudut kaiken kokemaan ja tekemään, miehes ei suostu mihkään, mut seksiä pitää kyllä saada...

Tai sit pitää jättää varsinaiset yhdynnät pois, ja keskittyä muihin seksin muotoihin, sitähän nyt voi harrastaa vaikka millä tavalla...?

nimenomaan on MINUNKIN mielestäni väärin että MINÄ tekisin sterilisaation koska mies ei halua lapsia, minä kylläkin vielä haluaisin. joten sterilisaatio en tee minä sen takia että mies ei halua lapsia, vaan se olisi sitten hänen tehtävä, mikä ei tunnu hänelle sekään käyvän...

Yhteistyössä